![]() |
Wie wordt topscorer op het EK?
Wie denken jullie dat er topscorer wordt? Ben de toto aan het invullen, maar twijfel nog....
|
Verpakovskis :cool:
Of anders Stephane Chapuisat :cool: |
(y) Ronaldo (y)
|
:D
Ik denk Henry |
Cruijff
|
Citaat:
|
Pierre natuurlijk...6 invalbeurten, 6 goals
|
Citaat:
> Pierre, Pascal - 28/05/1968 - FC Metz > Pierre-Fanfan, José Karl > André, Pierre-Yves - 14/05/1974 - Guingamp > Aristouy, Pierre > Bourdeau, Pierre-Emmanuel - 19/05/1975 - Guingamp > Deblock, Pierre - 01/05/1973 - AJ Auxerre > Ducrocq, Pierre - 18/12/1976 - Le Havre > Frau, Pierre-Alain - 15/04/1980 - FC Sochaux > Gallo, Pierre - 24/01/1975 - Landskrona BoIS :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
Neeeeeee....delpierreO!! :p :p. |
Citaat:
|
Sheringham gaat ze dolluh!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Raul
|
Citaat:
|
Henk Vos:cool:
|
van the man
|
Citaat:
|
Henke Larsson :cool:
|
ik zat eigenlijk ook wel aan vieri te denken...
|
Citaat:
|
Dado Prso, Marijo Maric of Milan Rapaic.
Ik denk dat "Croatia" gaat stunten tegen Frankrijk, Engeland en verder verloop op het EK :D |
Zou me nix verbazen als kluivert topscorer zou worden...
Maar op dit moment denk ik toch dat het Ruudje wordt. :) |
Makaay wordt topscorer, hij gaat beginnen als wissel en komt in de eerste wedstrijd tegen Duitsland als invaller binnen de lijnen en scoort direct, daarmee verdrijft hij Van Nistelrooy uit de basis.
Daarna zorgt hij bijna in z'n eentje voor de Europese Titel. |
Citaat:
|
Zlatan, die laat Larsson alle assists geve en hij prikt er 9 in
|
Dat dit topic er nog is.
Laatst werd er een topic gesloten over de winnaar van het EK en die ging dicht. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dennis Bergkamp :cool:
1234 Dennis Bier :o |
Citaat:
:cool: |
Citaat:
Jammer dat ie al een hele tijd niet meer op de buis is... :( Wie weet wat het wordt met Kopspijkers. Die gaan wel mee naar Portugal. :) |
Morientes
als die meedoet? |
Citaat:
in Jack heb ik niet zo veel vertrouwen, maarja misschien wordt 't wel wat. |
Dat was zooooo vet he, de regenjas. Moesten ze in hun eigen kamerraam schieten, schoot Seedorf (volgens mij) zijn raam stuk :D
|
Hij niet als enige volgens mij :D maar het was wel altijd lachen.
En met Jaap Stam, bij wie Harry altijd te laat kwam... Dat waren nog eens voetbalprogramma's ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
De Regenjas was geweldiggggg.
Vissen met Titjani Bangagida (y). De cirkel is rond (door het raam van je ouderlijk huis schieten). Echt geweldig. En die single dan.... 1 dennis bier 2 dennis bier 1, 2, 3, 4 dennis bier! |
Harry: "Ik ben nu voor het eerst op tijd!!"
Jaap: "Hoi Harry" Harry: "Hey Jaap". Jaap: "Je bent precies 24 uur te laat" :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar dat Bergkamp hem aanklaagde kan niet, want hij speelde zelf mee in de clip toch? |
Citaat:
Voetballer Dennis Bergkamp overweegt Harry Vermeegen voor de rechter te dagen. Vermeegen, bekend van Veronica's De Regenjas maakte enkele maanden geleden de (hit)single "Dennisbier". Bergkamp ging accoord met de single, ondanks dat hij niet blij was met de tekst 'dennisbier' in combinatie met sport. Hij deed dat op voorwaarde dat de opbrengst naar een goed doel zou gaan. Vermeegen weigert nu de opbrengst te storten op een rekening van een goed doel. Dat gaat Dennis Bergkamp te ver. Volgens de international wilde Vermeegen slechts vijf duizend gulden storten. 'Dennisbier' staat op dit moment op de achttiende plaats in de Mega Top 100. De single, waarvan de muziek onder meer gecomponeerd is door de bekende zanger Guus Meeuwis, bereikte als hoogste positie nummer 14. Hoe het is afgelopen weet ik niet :o |
Dennis Bier was echt niet te zuipen (n)
Forumbazen hebben het druk deze dagen? :o |
Citaat:
|
Ebbe Sand :)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:02. |