![]() |
Ik heb een dringend vraagje
Ik zit in een leefgroep en ben er uitgezet, omdat er borden op de grond waren gegooid.
Er was verder niemand van de leiding aanwezig terwijl dat gebeurd was en alleen ik en m'n twee huisgenoten waren 1 voor 1 thuis. Gelijk word de conclusie getrokken dat ik dat heb gedaan, zonder getuigen en bewijs. En dat is de reden dat ze mij op straat hebben gezet. Ik heb verteld dat dit oneerlijk is, maar ze gaan dus opnieuw overleggen. Maar mogen ze zomaar een oordeel trekken en je uit huis zetten? |
Lijkt me raar als ze dat doen zonder dat ze dingen kunnen bewijzen.
Voor de rest: heb je (of je ouders) een overeenkomst getekend, waarin staat in welke gevallen tot uit-huis-plaatsing wordt overgegaan? |
Eerlijk gezegd weet ik niet precies wat je onder leefgroep verstaat, misschien zou je dit duidelijker kunnen maken.
Uiteraard is het oneerlijk om gewoon jou maar te veroordelen, maar aan de andere kant, als jij het niet was, wie dan wel? Ze moeten er toch iemand voor straffen, anders krijgen mensen het idee dat je alles maar kunt maken. Vraag ze om duidelijk argumenten waarom juist jij eruit wordt gezet en vraag ze (ook al heb je het misschien niet gedaan) om het voor deze keer door de vingers te zijn bij gebrek aan bewijs en (evt als je het wel het gedaan hebt) spijt. Succes |
Maar je hebt het toch wel gedaan?
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=827715 Anders zou je hen kunnen vertellen wie het dan gedaan heeft, maar als je het zelf was kom je daar niet zo ver mee natuurlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het lijkt me dat ze je niet eruit gooien vanwege één incident. Er is misschien wel vaker wat gebeurd waardoor ze hebben besloten dat het genoeg is geweest. Het kan ook best zijn dat die mensen jou wel kennen en daardoor ook zonder bewijs wel weten hoe de vork in de steel zit.
En ook al zouden ze je dan niet op die borden kunnen pakken door een gebrek aan hard bewijs, dan hebben ze misschien nog wel wat anders. |
Heb je enig idee hoe die vooroordelen ontstaan zijn? :rolleyes:
Het is misschien niet de beste manier maar zoals je zelf al aangaf heb je het wel gedaan. Geen recht om te klagen dus. Toch is het wettelijk gezien niet helemaal juist op de manier waarop het gegaan is. Maar moreel zou ik ze geen ongelijk geven. |
Kwaak
|
erm, als je gewoon een huisbaas hebt.. (weet ik niet)
maar dan kan hij het gewoon doen... Hoe lullig het ook is s6 er mee |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:57. |