![]() |
Zwanger?
Hallo allemaal ,
Ik heb zeg maar een probleem, ik heb mijn vriendin gevingerd terwijl ik misschien nog wel wat voorvocht aan mijn vinger had. Hoe zit het nou? Ik had dus heel ietjes aan mijn vinger en dat heb ik onmiddelijk afgeveegd aan mijn broek. Toen heb ik nog ongeveer een uur achter msn gezeten en een kwartiertje buiten gestaan , toen ben ik eerst over haar broek met de vingers gegaan voor ongeveer 2-5 min. Hoe groot is de kans dat er nog wat aan mijn vingers zat? Ze is altijd ontzettend onregelmatig in haar periodes dus van al dit wachten word ik helemaal gek! Please help me! |
*doet de slotjes dans*
|
Je had dus voorvocht aan je vinger, toen veegde je het af aan je broek, toen ging je een uur msnen en een kwartier buiten staan. daarna nog eens afvegen aan broek...
Nee, je vriendin is niet zwanger denk ik zo. |
nee, ze is niet zwanger. punt klaar uit.
straks krijgen we nog vragen als "ik heb mijn vriend gepijpt, en de volgende dag hebben we van hetzelfde broodje gegeten en daarna heeft hij mij gebeft, ben ik nu zwanger?" :rolleyes: |
Als je dit serieus bedoelt: er is niks aan de hand, de kans dat ze zwanger is, is nihil
|
Wie gebruikte daarna nog allemaal dat toetsenbord waarmee je chatte??? :eek: :o
Ze is dus nie zwanger... |
Ze is niet zwanger van jou iig.
|
Knappe spermacel die dat overleeft en die dan ook nog door een broek heen kan kruipen. Net als de rest denk ook ik dat de kans dat ze zwanger is nihil is.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:18. |