![]() |
dit snap ik even niet..
want het overgrootste deel an de "alto's" (ja ik mik ff iedereen in een hokje) zegt niet met de mode mee te lopen maar lopen wel allemaal in teensokken/gestreepte kousen, netpantyhandschoentjes en mouwwarmers... dat snap ik niet ga dan niet blaten dat je tegen de mode bent...
|
Dat ziet er dan zogenaamd blij uit, net zoals je vaak dan die kansloze gothics ziet bij K3 concerten. Door middel van 'mode en blijheid' zelf te gebruiken of bijv. naar K3 concert gaan, voelen hun zich eigen stoer, omdat ze zich dan zeg maar 'te cool' voelen voor het K3 concert, ondertussen zijn het allemaal kansloze kindjes.
|
jah maar als echt goth zoals die miepjes zich dan voorstellen wil je er toch niet vrolijk uitzien? en k3 zuigt...
|
Ik snap jou probleem niet. :|
|
dat er veel grietjes blaten dat ze tegen de mode zijn maar dan gewoon dingen aandoen die in de mode zijn omdat het cool is en alternatief terwijl alle breezers er ook in lopen en dan die uitschelden voor modekutjes...
|
:rolleyes:
|
Ja, het is overduidelijk. Alto's zijn stom.
So what dat ze 'hun' eigen mode dragen, ik hoef het toch niet, en teensokken whatsoever, is niet wat je noemt hip hoor. |
het is ook niet hip en het ziet er ook clownachtig uit maarja... :rolleyes:
|
En jij bent zeker wel jezelf?
:rolleyes: |
jah want ik ben ooo zoooo alto... :rolleyes:
ik draag die crap niet want ik hoef er niet als een clown uit te zien...clowns zijn eng :( |
ja mensen,het allemaal wat
|
heb je wel eens in je fotoboek gekeken?
ik noem: rode overseaz, gele vlechtjes hmm hmm |
alto's zijn gay
|
Citaat:
|
:rolleyes: oh nee je hebt mijn true altoheid verpest nou ga ik in mijn arm snijden en slipknot luisteren want ik kan er niet meer tegen :rolleyes:
|
mooi
|
ontdekking van de eeuw. (y)
|
watte?
|
Citaat:
Dat doet Britney ook! dan is het toch niet meer altoverantwoord joh! :nono: |
oh shit ik moet iets anders altoachtigs zoeken :o *kijkt angstig om zich heen en slaat een bloempot op haar hoofd kapot*
|
is dat wel alto genoeg :rolleyes:
|
alleen alsie geel is met allerlei kleuren bloemen en peacetekens erop natuurlijk.
maar van een bloempot op je hoofd ga je toch niet dood? |
Citaat:
|
ik hoef niet dood ik moet mezelf pijnigen dat is beter want dan kan ik iedereen mijn wonden laten zien en dat is alto als je cool bent met verwondinge :rolleyes:
*zwaait naar ridder :p * |
Citaat:
|
Mijn Gogum is trouwens ook erg alto (y)
|
:D idd zo moet het!
oeh zie mij nverwondingen door de gele bloempot met peacetekens :rolleyes: |
ga weg scheel rotkind
|
googchem het gordeldier... daar word ik op school mee doodgegooit op de ict ruimte iedereen zit die reclame te kijken
maar hijs wel echt alto hoor :D (y) |
>> als alto's apart willen zijn... waarom zien ze er dan allemaal hetzelfde uit??!!<<
tjsah... :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik draag dat omdat ik erbij wil horen stiekem drink ik elke weekend breezers en doe ik minirokjes aan met naaldhakjes eronder en heb ik 6 jongens per avond.. maar dat hoeft niet iedereen te weten he :|
|
en mijn elmo zit er al nie meer aan want die heeft mijn beste vriend gejat.. nou heb ik een zieke kangaroe met groene stippen en een oranje huid..
|
Alsof dat iemand iets interesseert.
|
gsus wat een griepvirus topic zeg, damn!
|
Citaat:
Steekhoudend drog-argumenteren van de LOI cursus gevolgd zeker, want dat slaat nergens op. |
Citaat:
|
Er is ongetwijfeld meer waar Koekjes (?!) niets van snapt.
*gaapt* Treurig dat een topic als dit sowieso geopend wordt... Alto topics zijn GEWEEST! Maar ja als echte alto open je natuurlijk dan juist een alto topic want dan ben je tegendraads. Of zo. |
Citaat:
Citaat:
Gelukkig maar dan. :| |
Is het ook alto om honderd keer te posten in je eigen topic?
:| :nono: laat die mensen toch doen.. persoonlijk vind ik gestreepte kniekousen allesbehalve alto.. :s alternatievelingen zijn per definitie mensen die anders zijn dan de rest dus is er helemaal geen probleem gele-vlechtjes-meid wnt die mensen waar jij het over hebt zijn NIET alternatief.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
uitgekauwd en het gaat nergens heen.
slotje. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:06. |