![]() |
Dummy's!!!! Waar zijn ze gebleven???
Je weet wel die hele kleine ronde kauw balletjes die je in de kleuren rood en geel had, of te wel de dummy's!!!
...kan ze nergens meer vinden :( Maar wat waren ze lekerrrrrrrrrrrrrrrrr :rolleyes: |
Niet gewoon bij de supermarkt (hoewel ik maar aanneem dat je daar al gekeken hebt..)? En ja, ze waren altijd zo lekker, vooral het hele doosje in een keer in je mond :D
|
worden die dingen nog wel verkocht eigenlijk??!!! in onze supermarkt niet meer iig...
kom ze echt ook nooit meer tegen... maar inderdaad ja, altijd zo'n hele doosje tegelijk in je mond :o |
De zus van m'n vriend heeft ze altijd...volgens mij haalt ze die gewoon bij de supermarkt (AH) ofzo.
|
aaahw dummy's *kwijl*
ik ga zo naar supermarkt, zal'k es ffkes kijken;) hoop tog bij god da ze nie indd op zijn zeg :( dummy's :o <--- kwijlt nog steeds:D |
DUMMY'S!!! :p
Ze zijn al jaren niet meer te krijgen bij ons, maar toevallig zag ik laatst iemand op het station met een doosje dummy's. Wou nog schreeuwen, maar het was al te laat... :( :D |
die dingen heb ik al jaren niet meer gehad :o
|
Die worden nog steeds gewoon in de meeste supermarkten verkocht hoor :)
|
Citaat:
|
Die heb ik in jaren niet gegeten, waren altijd wel lekker en worden denk ik bij de meeste supermarkten gewoon verkocht.
|
Ik vond ze ook altijd lekker :) moet je ineens het hele pakje in je mond leeggieten en dan kauwen maar!!! :D:cool:
|
ik was die dingen alweer helemaal vergeten :D
|
Ik vond ze wel lekker maar bij mij gaan die dingen altijd zo vreselijk in je kies vastplakken zodat je ze weer los kan peuteren.
|
Citaat:
|
Ik kan t niet precies meer voor me halen, maar k weet wel dat ze lekker waren!!
|
Citaat:
|
Die zijn wel heeel lekker :)
maar de Edah heeft ze niet :( |
Hier zie ik ze niet. Ik mis ze :(
|
mijn overbuurvrouw heeft ze altijd *heeft klein dochtertje* :D
|
Zijn lekker ja, volgens mij worden ze ook nog gewoon verkocht.
|
Oooohh die dingen zijn lekker! Moet ik ook maar weer eens gaan kopen ;)
|
je kunt ze zo kopen....in elke supermarkt
|
dummy's was k helemaal vergeten :D
maar waren altijd erg lekker |
Ik kom ze nog regelmatig tegen.
|
Ik vond ze niet zo lekker. Maar ze hebben ze geloof ik nog wel in de supermarkten.
|
Citaat:
:p |
Citaat:
|
volgens mij heb je ze nog hier in de supermarkt als ik me niet vergis... Laatst nog op een verjaardag gehad :)
En jah >> ze zijn errug lkkr !! |
Citaat:
|
Die at ik toen ik heel klein was :o
|
Citaat:
|
Heb ze nog wel af en toe gehad. (toen ik geen kind meer was dus. ;) )
Ze zijn dus vast nog wel te koop. :) |
Ik heb ze een tijdje terug nog gehad. Lekkere snoepjes zijn dat (y)
|
Heeft iemand een plaatje? Ik kan me alleen herinneren dat ze lekker waren!
|
Tadaaa...
http://live.quizilla.com/user_images...msilodummy.jpg De poppetjes zijn vernieuwd. Vroeger hadden ze kleinere monden en ogen en waren ze dikker, en minder fel gekleurd. Toen waren ze in pastel tinten toch? :) De vorm van die doosjes is nog hetzelfde. De snoepjes zelf waarschijnlijk ook. Ik legde ze altijd in een rijtje en at ze netjes één voor één op, tenzij ik in een wilde bui was. Dan propte ze ik in een keer allemaal in m'n mond. Achteraf kreeg ik dan spijt want zo'n grote klont was ook niet alles. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En ik weet het niet meer
|
ik vond de groene altijd het minst lekker
|
best zoete troep
|
Dummy's!!!!!! da's lang geleden.
|
Hier worden ze nog verkocht.
in lokale winkeltjes. (y) |
Aah jeugdsentiment...het doosje aan de bovenkant agressief losscheuren (gaatje is te klein) en dan in een keer achterover gooien....en dan blijft het allemaal aan je kiezen plakken...jammie
helaas zijn de supermarkten vandaag dicht :( |
owjah die waren lekker :)
|
hier op school nog wel, voor 15 cent :)
|
in de supermarkt
tussen al het snoep bij de fruitmentos |
Ik eet ze nou :) .
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:50. |