![]() |
[Norton Firewall]
Als mn firewall aanstaat kom ik het internet niet op. MSN niet, internet browser niet, kazaa niet, helemaal nix. En ik weet niet welke opties ik daarbij moet aanpassen. Nu staat mn firewall dus uit..
Kan iemand me helpen? :o :) |
Goeie firewall (y)
Waarschijnlijk zijn de beveiligingen extreem hoog ingesteld. Heb je daar al naar gekeken? |
Citaat:
|
Citaat:
|
als je de Firewall van Norton gewoon installeert staat hij in feite al goed. Je kunt dan eventueel nog poorten open zetten voor P2P-programma's en MSN enzo; maar hij zou niet al die dingen moeten blokken wat jij opnoemt.
Dus je hebt eraan liggen te kloten nadat 'ie geinstalleerd is? Verwijder 'em es gewoon; en installeer ut opnieuw? |
Norton firewalls zijn rotzooi.
Als je achter een router zit heb je sowieso geen firewall nodig, anders zou ik maar eens op zoek gaan naar een betere, zoals bijv ZoneAlarm of Kerio personal Firewall. :) |
Citaat:
-edit- Klopt bijna! Als je router een ingebakken firewall heeft hé?! Zo niet, dan raad ik wel aan om een softwarematige firewall te kopen. Trouwens, als je norton firewall 2003 gebruikt, moet je wel weten dat daar een onwijs grote veiligheids fout in zat :p |
Citaat:
Oooh. :) |
Citaat:
|
Hoe zet je dat uitroeptekentje uit die telkens verschijnt na een 'attack'? Dat werkt me op de zenuwen; maar verder een prima FireWall.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:21. |