![]() |
Tekstverklaringen
Tijdens de Examen krijgt iedereen voor Engels/Nederlands/Frans tekstverklaringen.Als je die vakken tenminste hebt.
Weet iemand misschien hoeveel teksten je krijgt voor elk van deze vakken???? |
Dat verscheelt, kijk eens een oud examen in en daar kan je het mee vergelijken.
|
Voor Frans 1,2 heb ik een keer een oefenexamen gemaakt voor Frans 1 en dat waren toen ik geloof 5 a 6 teksten maar het ligt natuurlijk ook aan de lengte van de teksten. Voor Duits zal het ongeveer hetzelfde zijn en voor Engels ook geloof ik. Voor Nederlands krijg je langere teksten maar voor het samenvatten krijg je sowieso maar een tekst en voor de tekst met vragen soms een lange en soms een aantal kortere.
|
Voor Engels, Frans 2 en Duits 2 krijg je bij elk vak rond de 11, 12 of 13 teksten. Dat ligt aan de lengte van de teksten. Het aantal vragen ligt rond de 45. Bij Nederlands krijg je één tekst met vragen en één samenvattingstekst.
|
Citaat:
|
Dit is altijd anders, per niveau, per vak en per examen. Vergelijk het inderdaad anders met oude examens, maar bedenk je wel dat het er niet toedoet hoeveel teksten er zijn maar wel hoelang en hoe moeilijk. Je kunt beter 2 teksten met elk 1 makkelijke vraag (vaak aan het einde van de examens) dan 1 lange met wel 10 vragen.
Maar dit is niet genoeg stof tot een discussie, dus ik sluit hem. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:13. |