![]() |
Tango
Hoiiiiiii iedereen,
Eindelijk heb ik nu zin om iets te gaan leren. En wat ik graag wil leren is TANGO. jep ik wil leren hoe ik Tango moet dansen. Daarom vraag ik aan jullie of jullie een goede link kennen waar ik wat aan heb. En oh je muziek, de muziek van Tango moet ik ook hebben om te dansen zeker. Ik heb ook gehoord dat er verschillende soorten Tango's zijn, maar wat ik wil is gewoon de populairste leren, weet je wel die wij op tv zien!! ;) ohhhh je nog iets, ik wil niet op een speciale school zitten om Tango te leren, want ik heb niet zoveel tijd!!! Doiii, |
Zet dat maar uit je hoofd. Je kunt niet leren tango-dansen van een website. Ga gewoon naar een dansschool in de buurt, neem ballroom-dansles en dan leer je vanzelf de tango wel een keer. Dat kost niet meer dan een uur tot anderhalf uur per week.
|
Citaat:
Gewoon een website zal echt helpen!! |
Ik heb geen link voor je maar ik denk wel dat martijn1985 gelijk heeft. Je kunt, als er al een site te vinden is, nog wel zelf aan de slag gaan maar je leert heel snel dingen fout aan.
Daarnaast: waarom zou je de tango willen leren als je het vervolgens niet kan dansen? Want je wilt niet naar een dansschool dus je zult weinig mensen tegenkomen waarmee je de tango zou kunnen dansen. Als je toch vol houdt het zelf te willen leren, kun je denk ik beter een of andere leer-video of dvd aanschaffen, daar leer je meer van dan van een website. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:01. |