![]() |
Wat nemen jullie allemaal mee naar je examens?
Tsja, wat neem je allemaal mee? Pennen, potloden, geo, rekenmachine, eten, drinken, paracetamol? Tell me! :)
|
je hebt een lijst muts
|
Citaat:
|
Nier meer als bij schoolonderzoeken, ligt er ook aan welk vak het is.
In ieder geval elke dag een flesje water, pakje drinken, klein dingetje te eten, rekenmachine, potlood, gum, pen, geodriehoek. En derest ligt aan het vak.. passer, woordenboeken, formulekaart, atlas enz. |
Citaat:
|
Citaat:
|
flesje water, een sultana ofzo, pen potlood gum geo rekenmachine binas . zoiets. :)
|
Een strippenkaart voor het geval dat iemand mijn autobanden lek steekt in de ochtend. :nono:
En verder de gebruikelijke dingen, zoals Biodata, schrijfgerei rekenmachine etc. |
Wij moeten hem zelf meenemen, mijn school heeft niet zoveel atlassen denk ik, maar een stuk of 50. En die zijn dan nog grotendeels de 51e druk.
Maar volgens mij kijken ze er wel een paar na ofzo, of er geen blaadjes in zitten of iets dergelijks. |
mezelf :P
lol binas en wisforta krijg je van school toch?! verder...geo/rekenmachine/pen/potlood.............. en of course eten & driken (zichbaar plasticje) :D |
Mijn finding nemo pennen set die ik gisteren van het vriendje heb gekregen :o
|
Wat drinken, wat eten, grafische of gewone rekenmachine (hangt van het vak af), extra batterijen, pennen, potloden, geodriehoek, gum, markeerstiften en puntenslijper.
Biodata, binas en formulekaart enzo krijgen wij van school. |
Citaat:
|
Veel, Red Bull, eten potloden, pennen, rekenmachine gummetjes puntenslijper en me zelf en misschien wel wisforta e.d.
|
Ik nam vorig jaar (toen ik examen deed) al die dingetjes die jij opnoemt mee.
Wat bij mij trouwes hielp was chocolade meenemen, want dat werkte goed voor mijn concentratie :) |
Citaat:
maar ik blijf dan wakker. Als ik tijdens het leren niet kan concetreren gaat er of een flinke kop koffie in, of er gaat een blikje achterover |
Citaat:
|
Pen, potlood, gum, geo, grafische rekenmachine en mits nodig woordenboek etc.
Drinken krijg ik van school net als atlas en formulekaart. |
wij mochten niet eens zelf atlassen enzo meenemen. Waren ze bang dat we ze als spiekbriefje gingen gebruiken :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er staat groot OF rijk... |
de spullen die ik nodig heb, en een foto van me beste vriendin die is overleden
|
Ik neem mijn etui met alles erin mee.. verder GR voor eco en wiskunde, eten & drinken, klein gelukspoppetje en een steentje waardoor je je kunt concentreren. :o
|
Alles wat nodig is.
|
pils 2 kratjes amstel
|
paar pennen, paar potloden, rekenmachine (Voor de vakken dat ik hem nodig heb), paar extra batterijen (just in case...), verder niets denk ik.... ohja wel wat te eten. Vraag me alleen af of ik wel honger heb /krijg als ik bezig ben, volgens mij ga ik er helemaal "in op".
Frisdrank krijgen we van school, hoef ik zelf niet mee te nemen gelukkig :) |
Citaat:
|
Mijn etui en verder voor elk vak wat je ervoor nodig hebt (atlas, woordenboek). Duh. :p
|
Een goed humeur
|
Tja wat neem je mee, een heleboel pennen en vullingen natuurlijk een paar potloden, slijper, gum, batterijen, zakdoekjes, drinken, horloge en heeeeel veel chocolade. Ja en dan die dingen als woordenboeken en atlassen enzo.
Wij moeten de atlas ook zelf meenemen dat moest ook altijd al tijdens de pta's niet dat we er niet voldoende hebben maar volgens mij zijn die leraren gewoon te lui om met die dingen te slepen. Oh ja en bij ons kun je er ook echt niks inschrijven want heb van vorige eindexamenkandidaten gehoord dat ze ze echt allemaal checken. Ik zou dus maar vast beginnen te gummen.... |
Citaat:
|
owkeej, ff lijstje: :D
je krijgt: binas biodata atlas woordenboek meenemen: pen potlood geo gum ?? iets vergeten :confused: :D |
Citaat:
|
de normal stuff, geld, sigaretten, aansteker, en nog meer geld. :D
|
Citaat:
|
pennen, potloden, geo, rekenmachine, extra batterijen (you never know), drinken (goldenpower en AAtje) en wat te eten
|
dat van extra batterijen vind ik wel heel erg overdacht... als je die helemaal mee gaat nemen :eek: dan ken je ook wel een bandenplaksetje mee nemen in het geval je een lekke band krijgt
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
er kan heus wel wat geregeld worden als je het even doorgeeft ...
|
Gewoon het basispakket, verder krijgen we bijna alles van school (zelfs drinken komen ze rondbrengen :))
|
Citaat:
Batterijen verwisselen of mensen die in allerijl haastig op zoeken moeten naar een Grafische Rekenmachine. Bovendien hebben ze bij ons dus gezegd dat ze dat gewoon niet doen. Je neemt je eigen Gr mee en vergeet je die, dan heb je pech. Zijn de batterijen op en heb je geen nieuwe bij je, dan heb je ook pech. |
Mag je je telefoon meenemen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
heeeeeeeh>?? telefoon meenemen :eek: das echt zwáár streng verboden bij ons... (n)
|
Citaat:
|
even over de GR... ik heb voor een P.O 2 programmatjes gemaakt voor de GR over de abc-formule en over de cosregel... volgens mijn leraar mag je die programmatjes gewoon gebruiken :D (y)
|
Citaat:
Uiteraard mag je je telefoon niet meenemen en d'r mee bellen. Althans, je mag het wel doen, maar dan moet je ook accepteren dat je dan een 1 hebt en voor een jaar uitgesloten kan zijn van nieuwe examens/tentamens. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:26. |