![]() |
Mensen onder de 16 moet toegang tot lifestyle verboden worden
Lifestyle gaat over kleding, gedrag's normen, je huis inrichten, mode, en bijbehorende patronen die over geld, smaak, stijl en muziek gaan.
Mensen onder de 16jaar, zitten in een bepaalde fase die NOOIT OF TE NIMMER bijgedragen heeft aan een beter Lifestyle forum. De "C&A altows" en "breezahsletten" zijn allemaal onder de zestien jaar, en veroorzaken veel ergernis. "Kinderen" horen niet thuis hier, zij zijn nog niet klaar voor de harde kritiek, de mode regels en goede posts maken. Daar stel ik voor, wat kinderen onder de 16, niet meer op lifestyle mogen, tenzij jullie iemand vinden die echt goed werk heeft gedaan. Argumenten voor - geen stabiele lifestyle - missen van argumentatie kracht - BePaAlD gEdRaG DaT HiEr NiEt HoOrT - hoe dan ook, een slechte smaak. |
Die bijdrage-mentaliteit staat me niet aan :cool:
|
.
|
dit slaat helemaal nergens op
|
Jawohl mein Führer :rolleyes:
En hoe was je dat van plan? mensen bannen die onder de 16 zijn? |
Zou zoiets eerder doen bij forum over drugs en alchohol....maar bij lifestyle?? nee dat niet...
|
ik vind dit idd een beetje naar dictatuur rieken...
|
Sommige van hun kunnen over hun leeftijd liegen of het niet vermelden !
|
Stalin-aspiraties, Ridder?
Wat een onzin. Iedereen heeft nog altijd OVERAL vrije meningsuiting...ik ben bang dat jij daar weinig aan kan veranderen :rolleyes: |
maar als je "kinderen" hier niet toelaat,leren ze het nooit en blijven ze hangen in hun "stijl"
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(y) |
Citaat:
|
Jezus man doe 'ns niet zo achterlijk (n)
|
^ (y)
Citaat:
Je neemt dat hele lifestyle gedoe toch niet serieus. |
Ridder voor forumbaas!!! (Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
http://eer-music.com/pics2/hitler.jpg |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Of Misschien moet jij gewoon opsodemieteren. Het gaat niet om smaak. Misschien zijn er trouwens wel mensen die jouw "stijl" kotslelijk vindt. Zeur dus niet zo.
|
Misschien moet je mensen die niet blond zijn en geen blauwe ogen hebben niet toelten. Of mensen die hoofddoekjes dragen.
|
misschien moet Ridder eens stevig anaal genomen worden
|
Zo "ridder" is dat jou stelling van vandaaG?
|
Ridder, jouw stelling, vandaag
|
hij is gewoon bang voor ze :p
|
ridder begint zich een beetje cool te voelen volgens mij...
|
Citaat:
|
Zal ik nu maar eens een roloog plaatsen, aangezien 90% al niet doorhad dat dit een sarcastisch topic is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
@ Ridder: het zal best, maar dit is een scholieren forum en dat houdt bij achttien wel op, dus die zouden dan ook niet meer mogen komen. Ik denk eerder dat jij het veld moet ruimen.
|
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Neem het forum toch niet zo serieus, alsof dit echt doorgevoerd zou worden
|
kvin ut goed plan, masterlijk:D
maar dan niet onder 16 maar gewoon de breezahsletjes;) die kunnen niet liegen over hun identiteit of persoonlijkheid;) en doen ze da wel, ben je tog gelijk vant probleem af of nie (y) dus, bannen zou ik zeggen:) <--- komt zelden op lifestyle maar ok :evil: |
OKE SLOTJE
Waar blijven die Fb's telkens ! |
Citaat:
|
Wat valt er te rologen en te puffen, de topic gaat nergens over.
|
egoland begint zijn territorium drastisch uit te breiden
|
Citaat:
|
Citaat:
|
snap nie dat mensen zich daar soms zo aan kunnen ergeren :confused:
wat boeit het nou dat er een paar mongolen op deze aarbol achter een beeldscherm lonely little remie zitten te wezen en zinloze dingen posten zoals deze (niet dat ik llr ben hoor :o :D lol :p ) stuur em desnoods naar onzin ag je hebt gelijk ook zou verboden moeten worden die topics dan hé, niet die breezersletjes :p pff, kga ff bij iemand langs om aandacht vragen:D te lang alleen geweest vandaag:D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:03. |