![]() |
Ik ben verliefd op een miesje met een relatie, ik denk dat ze wel wat voor me zou kunnen voelen maar ik wil haar niet weg stele ofzow...niet dat ik een moer op die vriend van haar geef, maar het klinkt gewoon niet juist. Ik wil me wat op afstand houden, niet echt omdat haar vriend me al een zak vind, maar nu denk ze dus dat ik schrik van der vriend heb. Langst de ander kant wil ik constant bij der zijn, ik ben al een hele poos op dit meisje. Vroeger durfde ik der gewoon niet mee te prate.
Maar zou ik me nu wat afstand houde of toch nog close blijve? Is er hier een goed oplossing voor? |
Thx, maar ik wil haar sowieso niet afpakken hoor. :)
|
Er zijn eigenlijk twee dingen die je kunt doen:
Dus, Speel je op veilig dan kies je voor optie 1. Wil je de hemel bereiken dan kies je voor optie 2, maar dan moet je niet gaan klagen als je in de hel uitkomt. -Desecrator |
Wel...de grote vakantie komt der aan...dus dan zal ik der wel even nimeer zien
Tis gewoon, haar vriend vorige vriend had voor het tweede dat je voorstelde gekozen...ik wil niet dat wanner ze later aan me terugdenkt (zelfs als we nog samen zoude zijn) ze realiseerd dat alles is begonne met leugens en kinderachtig gedoe. |
Dusk...
Je moet gewoon even geduld hebben. Het gaat van zelf wel weer uit. En als dat niet gebeurd, dan zorg jij daar zelf toch wel voor. Probeer haar te "verleiden". Misschien is haar band met die jongen wel helemaal niet zo sterk als het lijkt. Misschien probeert ze haar gevoelens tegenover jou wel te onderdrukken. Ik denk dat je sowieso moet proberen om haar hart te veroveren. Misschien krijg je spijt als je het niet doet... |
Citaat:
Ik wil dat ze volledig voor me kiest en niet tussen mij en hem. Ik wil niet dat ze later misschien haar afvraagd of haar keuze wel met volle verstand is genomen. |
Citaat:
|
je kunt beter een beetje op afstand blijven... ik heb al 2 jaar een relatie en er loopt een jongen achter mj aan, hij doet er alles aan om mijn aandacht te trekken, en dat is heel vervelend.... je bent al gauw opdringerig... hele vervelende situatie... succes ;)
|
Je kunt toch ook gewoonmet der blijven omgaan ook al heeft ze nog die vriend, mijn beste vriend heeft op dit moment ook een vriendin, en da veranderd niks hoor, behalve als zij een hele jaloerse vriend heeft, dan is het wel minder......
En als je veel met der omgaat kan het twee kanten opgaan, jjullie krijgen een geoede vriendschap die kan uitgroien tot een relatie of je houdt een vriendschap en gaat opzoek naar een ander meisje |
Is een vriendschap gebaseerd op verliefde gevoelens van een kant wel een echte vriendschap? Zou die vriendschp dan niet fake zijn, of opgezet? :confused: :)
|
Citaat:
Hij had ook verkering, meerdere keren, terwijl ik verliefd op hem bleef... tja, als ik 'm had kunnen stelen, had ik het gedaan. Maar ik maakte gewoon geen kans... Hoewel hij het misschien niet eens wist. Tja... |
Tsja.. ik denk dat er niet veel meer opzit dan haar vergeten.. ze heeft eenv riend, als ze je echt leuk had gevonden had ze het wel uitgemaakt met die vriend denk ik dan :confused:
[foute uitspraak] Er zijn zat andere leuke meisjes op de wereld [/foute uitspraak] |
Wel...haar lief valt nog wel mee, ze lijke mij een goed koppel.
Misschien moet ik hen gewoon met rust late. Trouwens ik verdien niet zo'n meisje als haar...damn, what een kutgevoel. Waarom kan er es niet zo'n meisje mij benadere in plaats van omgekeerd! :D (eentje zonder relatie dan :o) |
Citaat:
|
Citaat:
heey, ja ik weet wat je bedoeld... Ik heb precies het zelfde :rolleyes: Alleen is het andersom, ik vind een jongen leuk die een vriendin heeft. Ik weet ook dat hij mij best ziet zitten... heb 2x bijna met em gezoend, en hij heeft ook gezegd dat hij mij wel leuk, knap etc vindt.. maar ik vind et ook zo van jah, maak dan een keuze he. :rolleyes: En ik wil hem ook niet inpikken enzo. Dus zomaar met em gaan zoenen, dat zou ik niet doen als ik weet dat hij een vriendin heeft.... Ik kan je verder neit helpen.. Maar ik denk dat je gewoon normaal meot doen tegen dat meisje... Ik bedoel niet negeren ofzo. Dat heeft ook niet echt veel effect ;) Ik bedoel.. als et een keer uitgaat.......... :D Heb je altijd nog n kans he! althans als ze jou ook wel beetje ziet zitten. |
Tip van Louis :D
Ga met d'r om als vrienden. Beetje dat je gewoon goed met d'r goed kan opschieten, zonder enkele bij bedoelingen op dat moment. Op het moment dat het uitgaat, met haar en d'r vriend. PAAAAAM, ga je gelijk naar d'r toe, beetje meer met d'r omgaan. in de tijd dat ze ongelukkig is, met d'r samen zijn, troosten. Op zo'n moment is een vrouw het meest kwetsbaarst, en makkelijkst te krijgen. Oh ja......tis geen playertruc ofzo hoor. Groetjes Louis :) (Y) suc6 |
Citaat:
Als ze je wil moet het om JOU zijn, niet om de leegte op te vullen... |
Citaat:
Neenee...als ze moet getroost worden doe ik dat, maar zonder bijbedoelingen. Wanneer ze weer haarzelf is en alles heeft verwerkt, dan komt men kans. (als ze dan voor mij ook geen gewone vriendin is geworden teminste.) ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:13. |