![]() |
de hemel en de hel....
geloven jullie daarin?
|
Ik weiger die vraag te beantwoorden!
Als ik zeg "nee" dan denk je van niet en als ik zeg "ja" dan denk je dat ik geloof dat alle brave kerkgangers naar de hemel gaan en dat iedereen die zondigt zal branden in de hellevuren! |
ik zeg niets,ben zelf ongelovig,maar dan heb ik gewoon nog een troost dus zeg maar ja....
|
Ja.
|
Ja.
Maar niet echt in een 'hel' op de christelijke manier, natuurlijk. |
ik geloof wel in de hemel, iets minder vast in de hel. Zeker weten doen we het nooit.
|
jah zoiets maar denk niet dat dat eeuwig is
|
Ik geloof niet in de hemel of hel als in de bijbel, maar wel in een wereld na de dood/voor het leven waar iedereen heen zal gaan
|
Ja, in bijbelse zin. :)
|
Citaat:
|
nee. is allemaal bullshit.
als je braaf bent geweest kom je de hemel en als je stout bent geweest kom je in de hel. waarom zou die g-d het zover laten komen dat je in de hel komt? want wat heb je nu aan stoute mensen? nogmaals, is allemaal bullshit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
''Het geloof is opium voor het volk'' (aldus Marx)
|
Citaat:
|
Ik geloof in de Bijbelse Hemel en Hel. Met hierbij de toevoeging dat die misschien wel eens niet zo zwart-wit is als menigeen denkt.
|
veel evangelische mensen zeggen dat de niet-christenen naar de hel gaan, maar het staat zelfs (ergens) in de bijbel dat alleen de mensen die christenen vervolgen naar de hel gaan
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zie niet in wat iemands leeftijd en nickname te maken hebben met de discussiebijdrage van die persoon... |
Citaat:
M'n ouders zijn trouwens overtuigde marxisten wat religie betreft... En ze hebben NCPN gestemd. :s |
Citaat:
geloven is naar mijn mening de hemel :o ben zelf niet-gelovig, maar wat er niet is kan komen he! |
Nee.
|
Ik geloof niet in de hel in ieder geval. Eerder zo van: er is niks (geen afterlife) als je je misdragen hebt.
|
Ik geloof daar niet in.
Iedereen komt op een eindstation waar je geconfronteerd zult worden met de daden die je hebt gedaan. Of deze nou goed of slecht waren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:41. |