![]() |
welk profiel
ik wil later bioprocestechnologie gaan studeren, of gewoon biologie....
welk profiel kan ik dan't beste kiezen?? Natuur en Gezondheid??? |
denk inderdaad n&g
omdat het ook wel handig is als je een beetje scheikunde (en natuurkunde?) kan. |
...ik denk dat je zowieso bio 1 en 2 en scheikunde 1 en 2 nodig hebt...
|
Kan ook Cultuur-Maatschappij...
maarree... what the hell is bioprocestechnologie?????? is dat leuk {nog nooit van gehoord namelijk} groetjes wen |
N&G denk ik, en dan zou ik wel scheikunde 2 erbij kiezen
|
Citaat:
|
N&T kan ook
|
ja moet gewoon n&t met biologie kiezen. dan weet je zeker dat je goed zit, want je hebt dan eigenlijk 2 profielen. ik heb het ook gedaan. en het is best goed te doen hoor! (nou ja eerst nog het examen afmaken!)
|
Alleen met NG of NT met bio 1,2 mag je biologie studeren.
[Dit bericht is aangepast door iemand of niemand (19-05-2001).] |
N&G natuurkunde is niet zo nodig scheikunde 1 is wel handig of gewoon E&M met bio1&2 en schei 1 (heb je geen gezeik met natuurkunde en wiskunde B2)
|
scheikunde 2 is eigenlijk achteraf gezien helemaal niet zo'n vereiste bij bepaalde studies. Het is meer iets voor degene die het echt leuk vinden. M'n leraar weet eigenlijk zelf niet eens wat ie ermee aan moet. |
Citaat:
|
Ik zit zelf in 3havo en wil laborante worden.
Ik heb dus ook gekozen voor natuur en gezondheid. Ik denk dat jij dat ook het best kan kiezen of natuur en techniek. Maar dat is moeilijker. Succes!! -------------------------------------------- ''Alle eendjes zwemmen in 't water.'' http://forum.scholieren.com/smile.gif |
HI
Volgens mij kun je het beste N&T kiezen en dan in je vrije deel biologie!!! Dat heb ik ook en het is helemaal niet zo moeilijk, en je kan er alle kanten mee op!!! Succes ermee!!! Groetjes Siets |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:45. |