Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Muziek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=29)
-   -   Officieel ‘Pim-dood’ nummer (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=83031)

Ulfheðin 07-05-2002 18:12

Officieel ‘Pim-dood’ nummer

wat zou dat worden? ;-)

Met brood was het zijn versie van my way,

kan nie omheen dat er dit keer ook een commercieel gevalletje komt met in de clip fortuyn er doorheen

]{ing 07-05-2002 18:16

een nummer van Rage Against The Machine, niet omdat Fortuyn zo een goede man was, meer om de achterliggende gedachte van veel nummers van RATM

eXo 07-05-2002 18:44

George Michael - Freedom

Slither 07-05-2002 18:58

John Lennon - Give Peace A Chance

Paniccore 07-05-2002 19:06

Blof - Mooie Dag

cltcl 07-05-2002 19:12

Puff-daddy ft Fait Evans
I'll be missing you

Heel mooi nummer.

disaster 07-05-2002 19:15

Citaat:

]{ing schreef:
een nummer van Rage Against The Machine, niet omdat Fortuyn zo een goede man was, meer om de achterliggende gedachte van veel nummers van RATM
in hoeverre komen die dan overeen met zijn ideeen? :confused:

McMotion 07-05-2002 19:21

dr. ringding & the senior allstars - i don't like you anymore

MCH 07-05-2002 19:26

Citaat:

McMotion schreef:
dr. ringding & the senior allstars - i don't like you anymore
Nee, kun je beter dat liedje van hun doen dat zo begint: Why don't you wake up, and see the fact blabla blabla... :p Of is dat dat liedje? :D

sXe 07-05-2002 19:27

Avenged Sevenfold - Warmness On The Soul :D

McMotion 07-05-2002 19:27

Citaat:

Morgan C. Hoax schreef:

Nee, kun je beter dat liedje van hun doen dat zo begint: Why don't you wake up, and see the fact blabla blabla... :p Of is dat dat liedje? :D

yep dat is em :)

MCH 07-05-2002 19:31

Citaat:

McMotion schreef:

yep dat is em :)

:D

Rhinus 07-05-2002 19:45

Manic Street Peachers - If You Tolerate This
&
Wulmp - God will kill all the assholes (Thank God)

kafka 07-05-2002 20:12

Citaat:

]{ing schreef:
Juist, dat was ook mijn eerste ingeving. Maar communisten voor rechtse homo's ?

Ach,jah, het zal wel een collectief jank-nummer worden.

blah

Mommen 07-05-2002 20:31

Citaat:

]{ing schreef:
eeeeej ja inderdaad... bullet in the head misschien?

girlspider 07-05-2002 20:43

Citaat:

scorpio1989 schreef:
Puff-daddy ft Fait Evans
I'll be missing you

Heel mooi nummer.

Is inderdaad prachtig

]{ing 07-05-2002 21:12

Citaat:

Mommen schreef:

nee ik heb de lyrics bekeken daarstraks maar die komen niet overeen

]{ing 07-05-2002 21:16

Citaat:

kafka schreef:

Juist, dat was ook mijn eerste ingeving. Maar communisten voor rechtse homo's ?

Ach,jah, het zal wel een collectief jank-nummer worden.

blah

niet voor hem, niet voor pim

Rhinus 07-05-2002 21:56

Het gaat er niet om dat Pim dood is. Maar dat mensen vermoord worden.

kafka 07-05-2002 21:56

Citaat:

Mommen schreef:

Sorry, 1000 maal sorry, maar dit vind ik echt een geniale grap. Ik kwam serieus 5 minuten niet meer bij van et lachen.

Mikey Thriller 07-05-2002 22:08

dood is dood van de vliegende panters:confused:

harrie84 07-05-2002 22:12

ze draaiden vanmiddag Ironic van Alanis Morrisette op de radio, die vond ik ook wel geschikt eigenlijk

greetz

tappy 07-05-2002 22:15

wipneus en pim

Mindfields 07-05-2002 22:20

Geen..

Elke dag sterven er duizende mensen. Als ik dood ga krijg ik misschien een hoekje van amper 1 bij 1 in de Gelderlander, en ik heb toch heel wat aardigere ideeen dan de heer Fortuyn.

Voor mij hoeft het allemaal niet zo.

harrie84 07-05-2002 22:23

Citaat:

Parallel schreef:
Geen..

Elke dag sterven er duizende mensen. Als ik dood ga krijg ik misschien een hoekje van amper 1 bij 1 in de Gelderlander, en ik heb toch heel wat aardigere ideeen dan de heer Fortuyn.

dom kind, moord en doodgaan is wel ff iets anders DOOS

greetz

kaleidoscope 07-05-2002 22:25

Citaat:

Parallel schreef:
Geen..

En jij bent dan 1 van die personen waarvan ik denk dat die best aan de andere kant van de grens mogen rondhuppelen.

Undeclinable 07-05-2002 22:26

Hmmm ..toevallig dat dit voorbij kwam..
Winamp staat hier dus op random.. en ongeveer tijdens het nieuws gister begon opeens "murder the government" (nofx) te draaien.. ai ...

Maar denk niet dat dat zo heel geschikt is..somehow.

Eerlijk gezegd denk ik dat dr weer een of ander uitgerangeerd b-artiestje opstaat die z'n hele leven lang al fan van pim is geweest ( :rolleyes: ) met een of andere overdreven emotionele tekst op een zo toegankelijk mogelijk melodietje op de proppen komt.. en natuurlijk komt de single-verkoop ten goede aan het asiel wat z'n hondjes gaat opvangen...ofzo..

(da's dus hoe het meestal gaat... tragische dingen worden altijd uitgemolken..)

Rhinus 07-05-2002 22:28

Citaat:

CemetarySlut schreef:
En jij bent dan 1 van die personen waarvan ik denk dat die best aan de andere kant van de grens mogen rondhuppelen.
Dat denk ik bij jouw ook..

Wat zeg ik nu weer! :eek:.

harrie84 07-05-2002 22:30

Citaat:

Rhinus schreef:

shut up tegen maartje jah, ze heeft nu dus wel degelijk gelijk

dat domme kind moet eerst maar us nadenken voordat ze zoiets post

greetz

kaleidoscope 07-05-2002 22:32

Citaat:

Rhinus schreef:

Van mij mag je denken wat je wil,ik ben niet de persoon die pimmie doodschoot omdat ik het niet eens was met zn mening...

Undeclinable 07-05-2002 22:32

Hmmjah. . ik vind het zelf ook ietwat overdrven.. zo'n pim-dood nummer.. t'is weer uitbuiten van een (tragische) gebeurtenis..

Rhinus 07-05-2002 22:33

Wat heeft het voor nut alle domme mensen uit NL te zetten? He?
Wie moeten er dan voor ons het K*T-werk doen? Jij?
Nee, domme mensen moeten we hier houwen. Want
ik wil geen vuihl werk doen.

I rest my briefcase.

kaleidoscope 07-05-2002 22:35

Citaat:

Rhinus schreef:

I rest my briefcase.

Gelukkig geloven we niet allemaal nog in slavernij..

The Undertaker 07-05-2002 22:37

allereerst wilde ik zeggen dat ik het echt erg vind....
ben vanaf het begin al een "Pim-fan"
Schofterige actie is dit :(

maar goed een nummer
effe denken

Anathema - One Last Goodbye

vind ik wel een toepasselijke

Rhinus 07-05-2002 22:38

Citaat:

CemetarySlut schreef:
Gelukkig geloven we niet allemaal nog in slavernij..
Ik iniedergeval niet.

Live and Let Die 07-05-2002 22:52

REM - Everybody's Hurts

mcsun 07-05-2002 23:57

Citaat:

CemetarySlut schreef:
Van mij mag je denken wat je wil,ik ben niet de persoon die pimmie doodschoot omdat ik het niet eens was met zn mening...
Ik had van jou verwacht (voor zover ik jou ken) dat je er iets genuanceerder over zou denken. Wat Parallel zegt is helemaal niet zo gek, waarom zou Pim Fortuyn in godsnaam een eerbetoon in de vorm van een officieel :eek: nummer verdienen? Het enige wat deze gebeurtenis verdient is dat er goed over wordt nagedacht en er verstandige beslissingen worden genomen.

Bovendien haal ik uit jou reactie dat je van mening bent dat Pim Fortuyn een nogal onschuldig slachtoffer is, wat ik niet met je eens ben. Maar daar is geloof ik een ander forum voor :)

Egyptian 08-05-2002 00:37

"ik ben vandaag zo vrolijk" dat deuntje van Afred kwak.

'k ben blij dat we van die rechtse klootzak af zijn.

Finntroll 08-05-2002 00:39

Citaat:

Egyptian schreef:
"

'k ben blij dat we van die rechtse klootzak af zijn.

Er zullen vast ook veel mensen blij zijn als ze van jou afzijn!!:rolleyes::mad:

funest 08-05-2002 00:55

waarom maakt k3 hier geen liedje over, dan betrekken we de echte jeugd ook nog eens in de poltiek :rolleyes:

Built to last 08-05-2002 07:29

Shutdown - don't forget the struggle

de wijze jodokus 08-05-2002 07:55

walgenlijk datje dood wordt geschoten om je idealen en als extreem rechts wordt afgeschilderd terwijl je dat neit bent....

kwas het neit met hem eens maar het blijft een in en in trieste zaak...

maar wat ik zoniet triester vind is dat nu gebeleken is dat de dader een milleuactivist is men zich "en masse "" tegen milleuactivisten gaat keren.. vooral de telegraaf maakt me aan het kotsen... linksnederland is nu de zondebok... :rolleyes: treurig maar goed..

ik ben niet voor een liedje voor iemand omdat ie dood is..maar als het dan moet...

betercore-tolerance
dropdead- justify your violence
seein red- life is short
the swarm-bleeding to death

Danique 08-05-2002 08:33

Citaat:

Rhinus schreef:

I rest my briefcase.

zeer zeer triest...

Built to last 08-05-2002 08:36

ik zie steeds weer dat iedereen denk dat pim fortuyn extreem rechts was, maar dat was helemaal niet zo, hij was rechts en had wel es een harde uitspraak ergens over maar het is niet zo dat hij extreem rechts was en dat wou hij zelf ook niet zijn. hij wou er niet eens mee geassocieerd worden. pim was gewoon rechts en had een uitgesproken mening, zoals zovelen onder ons.

de wijze jodokus 08-05-2002 08:39

Citaat:

Built to last schreef:
ik zie steeds weer dat iedereen denk dat pim fortuyn extreem rechts was, maar dat was helemaal niet zo, hij was rechts en had wel es een harde uitspraak ergens over maar het is niet zo dat hij extreem rechts was en dat wou hij zelf ook niet zijn. hij wou er niet eens mee geassocieerd worden. pim was gewoon rechts en had een uitgesproken mening, zoals zovelen onder ons.
helenmaal mee eens... ookal blijft zijn verheerlijking van vaderland en ideen tot rekolonisatie van suriname e.d. bedenkelijk... maar hij streeft zeker in zijn politiek geen extreem rechtse denkbeelden na..

jammer dat een deel van links nederland dit neit inziet enzichzelf zo te kakken zet :s

Sithan 08-05-2002 08:57

Who cares wat voor ideeen die man had...niemand verdient zo koelbloedig te sterven, zelfs je ergste vijand niet.........

TygerStyle2001 08-05-2002 09:47

weekveel,
Eminem - Without Me :D en dan heb ik het alleen over het refrein he..

en zoiets als
Public Enemy - Don't Believe The Hype
ofzo

kroepoekje 08-05-2002 10:01

Manics-If you tolerate this.. (en das nie alleen voor Pim, maar alle mensen die zo aan hun einde zijn gekomen en gaan komen)
Blof-Mooie dag

Mad^Athlete 08-05-2002 10:46

Citaat:

de wijze jodokus schreef:
walgenlijk datje dood wordt geschoten om je idealen en als extreem rechts wordt afgeschilderd terwijl je dat nIEt bent....

kwas het neit met hem eens maar het blijft een in en in trieste zaak...

maar wat ik zoniet triester vind is dat nu gebeleken is dat de dader een milleuactivist is men zich "en masse "" tegen milleuactivisten gaat keren.. vooral de telegraaf maakt me aan het kotsen... linksnederland is nu de zondebok... :rolleyes: treurig maar goed..

ik ben niet voor een liedje voor iemand omdat ie dood is..maar als het dan moet...

betercore-tolerance
dropdead- justify your violence
seein red- life is short
the swarm-bleeding to death

Echt kei goed gezegd . . . maarre als liedje vind ik Rise van Green Lizard goed . . . heeft niet echt betrekking op Pimmetje, maar meer waar deze wereld naar toe gaat

Rhinus 08-05-2002 10:52

Citaat:

de wijze jodokus schreef:
walgenlijk datje dood wordt geschoten om je idealen en als extreem rechts wordt afgeschilderd terwijl je dat neit bent....

Hij was rechts. Hij gooide alle Moslims over 1 kam. Misschien niet extreem rechts maar zeker wel erg veel rechts. En hij was fout. je moet niet niet generalizeren.

Als hij in de plaats van "De Moslimse cultuur is een achterlijke cultuur." Had gezegt: "In de Moslimse cultuur komen meer achterlijke mensen voor als in de NL-se cultuur". Dan was hij een man geweest die een andere mening had. Maar geen foute.

Citaat:

danique2 schreef:
zeer zeer triest...
Ach, als je dingen niet met een knippoog kan zien dan zal het vast triest zijn.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:49.