![]() |
Polsbandjes, fout of niet?
Vind je polsbandjes de shit of vind je het kansloos? Post uw mening hier! Overigens als je iets kwijt wilt over een andere accesoire mag dat ook hier ;)
|
niet fout, hangt er vanaf wat voor een natuurlijk, en of het bij de persoon past.
|
Persoonlijk vind ik sommige polsbandjes wel leuk, alleen niet bij mensen waar het niet bij past, ik draag zelf geen polsbandjes omdat het niet bij me past. En ik vind mensen die polsbandjes om hun bovenarm dragen kansloos.
|
ligt eraan, als ze goed bij je verdere outfit passen, waarom niet? zolang mensen ze maar niet gaan drage om met de mode mee te doen terwijl ze absoluut niet bij hen passen, vind ik het wel kunnen. :)
|
inmiddels wel ja...
|
Ik heb vandaag deze armband gekocht, die vond ik wel bij me passen en vínd 'm echt heel cool :)
http://www.bijenkorf.nl/BijenkorfWeb...002300000l.jpg |
mannen horen geen sieraden te dragen :eek: (n)
|
Citaat:
en@ bertbart==> waarom zouden mannen geen sierraden horen te dragen? |
Citaat:
|
bertbart ik vind dat niet een sieraad. Als ik aan sieraden denk, denk ik aan kettingen en oorbelletjes.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Al het zilverenringen gedoe is niets voor mij (N) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:d
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Polsbandjes zijn lekker warm, dat vind ik het enige voordeel. Verder vind ik ze niet mooi.
(kreeg er laatst een van een of ander geneesmiddelenmerk, maar inmiddels heb ik hem weggegooid) |
Kunnen erg mooi zijn, als ze bewerkt en stijlvol zijn.
|
Ontopic mensen.
polsbandjes als in gewone armbandjes,vind ik wel mooi. zweetbandjes niet. ook niet de semi-originele. |
Je bedoelt zweetbandjes? Ik vind ze niet mooi. Ze staan ook slordig vind ik. Gewone polsbandjes kunnen leuk zijn. Maar ik ben nooit een sieradenfreak geweest dus voor mij hoeft t niet
|
polsbandjes vind ik wel kunnen, ik vind vooral die leren bandjes mooi die overal even breed zijn!
Maar je moet er wel bij staan en niet het dragen om er "bij te horen"! |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik wil als ik een kort shirtje aanheb nog weleens een polbandje aandoen,anders voel ik me zo naakt...
|
ZWEETbandjes zijn vies :s ...
En die polsdingen met die stekels enzo hebben we nu ook wel gehad..De punkerlook voor de niet-punkers is alweer so yesterday (om maar even met Hillary te spreken :p ). |
Zo nu en dan de shit maar fout niet nee.
|
Om nog maar even iets walgelijks te posten
De T-string (N) http://www.t-string.com/webwinkel/nl05_b.gif |
Ligt eraan of het bij iemand staat of niet.
|
Ik doel trouwens inderdaad op zweetbandjes :)
|
Ik vind polsbandjes wel leuk, maar inmiddels zijn ze fout geloof ik, omdat 'iedereen' ze draagt. Maar zo gaat dat met alles.
|
Citaat:
|
achja, polsbandjes van stof, tot zweet band tot lerenbandjes, die draag ik al jaren, en niet omdat ze hip zijn.
ik ben ze toen wel minder gaan dragen, maar nu dat weer n beetje over kan ik weer. haha |
Oww die vind ik best leuk hoor.
|
ik vind ze nog steeds wel tof.. maar t ligt eraan welke natuurlijk. verder vind ik : iedereen draagt zijn polsbandjes anders, bij veel staat t anders, dus over zoiets kleins ga ik niet moeilijk doen.
van die echte dikke zweetbandjes draag ik zelf nooit, want die vind ik een beetje vies |
Citaat:
|
Citaat:
haha, alto's dragen juist vanaf het moment dat ze overal te koopwaren zweetbanden tot op hun oksels bij wijze van. grappig dat je mij met een alto vergelijkt, maar naar mijn idee ligt dat tijdperk al een paar jaartjes achter me :) |
Iedereen die zich bezig houd met iets kleins als een polsbandje over of "is het fout of niet" spoort als je het mij vraagt niet helemaal..
|
polsbandjes zijn alleen goed voor bij het sporten en bij het gitaarspelen.
verder eigenlijk alleen dit Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het meestal wel leuk, mits ze goed gecombineerd zijn
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:07. |