![]() |
[Pastelkrijt tekening 2]
|
die kont is een beetje uhm vaag
|
het lijkt een beetje alsof ze met der kont tegen een raam staat
:) maar de techniek is wel ok I guess |
"meerijreet", maar verder wel mooi gedaan :)
|
het kan ook best zijn dat ze tegen een raam staatn van douchekabine ofzo *fantaseert*
|
ik vind em verder trouwens wel mooi hoor :D ;)
|
Euhhh... het ziet eruit alsof hij Heel Snel gemaakt is, je kunt hem nog wel iets meer uitwerken denk ik, licht/schaduw enz. Wel mooie kleurencombinatie. Hij is erg symmetrisch, de houding is niet zo interessant en daarmee de compositie ook niet.
Maar om met de woorden van Barry Stevens te spreken: "vooral doorgaan" :p |
Citaat:
|
vind het een beetje jammer dat je zwarte lijntjes eromheen hebt, dat heb je toch ook niet gedaan bij die kust.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mooi, maar ze is wel erg slank va nboven en dan is die kont een beetje dik
|
Heb je dit uit je hoofd gedaan of met reference? als het uit je hoofd is zou ik de volgende keer reference gebruiken, leer je veel meer van (y)
|
Mooi gedaan, die kont is wel vreemd ja (laten we het er maar gewoon op houden dat haar rechter bilspier verder ontwikkeld is dan de linker én dat ze tegen een raam van een douchecabine aanstaat)..
(Ik vind trouwens die 'Laura' rechtsonder wel erg truttig geschreven) |
Citaat:
|
Die linkerbil is raar!Abnormaal grooooot :s
|
Haar kont is ter verhouding van het lichaam te groot (*kijkt naar eigen verhoudingen..naja...bij sommige mensen hoort dat*)
Maar haar bovenlijf is veel te smal.Waarom is alleen d'r kont belicht en de bovenkant van haar armen? Where's the lightsource my precious? EN je bent er wel makkelijk vanaf gekomen: geen voeten, geen handen. Ik vind hem te simpel eerlijk gezegd. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:26. |