Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   Zomerschoenen? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=83037)

Donna16 07-05-2002 18:15

Zomerschoenen?

Dag allemaaaaaaaal....

Ik heb ff een vraagje; welke zomerschoenen hebben jullie of zijn jullie van plan te kopen?

Just-A Skater 07-05-2002 18:16

jeeej...vans...met blauwe veters (kheb ze eindelijk gevonden) :D:D:D

Gwen. 07-05-2002 18:16

In ieder geval simpele en het liefst zwarte en zo goedkoop mogelijke teenslippertjes.. maar wel koele.. geen stomme

Hopelijk roze Allstars.. knalroze.. en het liefts nog n paar skateschoentjes :)

Roos 07-05-2002 18:18

Donkerblauwe instappertjes Esprit, lichtblauwe instappertjes Tommy Hilfiger, Beige Converse All stars, donkerblauwe (versleten) Palladiums, en nog een paar schoenen die ik niet meer draag.
Ik wil er nog een paar gympen bij, waar je wat langer op kan lopen, van Diesel ofzo.

]{ing 07-05-2002 18:20

Circa JT301 Jamie Thomas

http://store5.yimg.com/I/activerideshop_1685_868135

shanli 07-05-2002 18:39

-sneaker gedoe
-sandalen :cool: :cool:
verder euh,Dr.Martens draag ik ook wel in de zomer en mijn ouwe kickertjes,en ook nog slippers,met zo'n bloem der op :p

Roos 07-05-2002 18:39

Citaat:

]{ing schreef:
Circa JT301 Jamie Thomas
Ik snap dat je het mooie schoenen vindt, maar zijn ze niet een beetje warm voor hoogzomer?

]{ing 07-05-2002 18:58

Citaat:

rosi schreef:

Ik snap dat je het mooie schoenen vindt, maar zijn ze niet een beetje warm voor hoogzomer?

Mneee hoor zijn heel erg goed geventileerd, heb ik op gelet bij het kopen, ik graag al jaren skateschoenen, ook in de zomer

fruitmand 07-05-2002 19:27

ik heb deze:

http://www.gap.com/Assets/Product/vi/gap/ga158063v.jpg

ze zien er zo raar uit, maar onder een korte of lange broek staan ze heel mooi:)

MORTICIA 07-05-2002 19:34

Ik heb 2 paar skateschoentjuhsszz .. zwarte dc's en grijze galaz skateschoentjuszz met fel blauwe veters ..:p

Scarlett 07-05-2002 19:53

Ik heb in 2 maanden 6 paar schoenen gekocht.. Ik doe het even rustig aan. :S

Rhea 07-05-2002 19:58

ik heb nog van vorig jaar witte slippers met een vlinder d'r op :D

en ik heb een paar weken geleden rode skate achtige schoenen gekocht.. merk weet ik niet.. let ik eigenlijk nooit echt op

mjuh en ik zal deze zomer m'n oude docs ook nog wel aan doen :)

Piccola 07-05-2002 20:03

Beige met donkerbruine gympen van Diesel, donkerblauwe met witte gympen van BadBoys, zwarte lakschoenen, zwarte schoenen met sleehak en van die elastieken over mijn voet, beige schoenen met een hele hoge hak en slippers!

paul's herberg 07-05-2002 20:05

ik heb van die lichtblauwe puma's met donkerblauwe streep

~blue christal~ 07-05-2002 20:40

Ik heb grijze met rode vansjes (determine's). Stad en land afgezocht naar paar mooie schoentjes en nu hebbik ze *is happy*. 'k heb nog paar zwarte andere schoenen, beetje raar model. Iemand trouwens een id of ze in eindhoven ergens nog
beetje leuke skateschoenen verkopen?

Triloxigen 07-05-2002 20:48

Website..

Ken er niks aan doen, zo heten die dingen gewoon..

Caroo 07-05-2002 21:09

Citaat:

McLaren schreef:
Website..

Ken er niks aan doen, zo heten die dingen gewoon..

hihi, maar mijn fishbones zijn toch koeler!!! :p ;)

Mortischa 07-05-2002 21:20

ik wil maybe toch die all star flamez maar dat vind ik zo afgezaagd omdat hier zoveel mensen ze hebben, maar in mijn dagelijkse directe omgeving heeft niemand ze...

Roosa 07-05-2002 21:55

Uhmm ik heb zwarte gympen.. van uhm, een merkloosmerk
en zwarte circa schoentjes, ow ja en slippers(voor op vakantie)
En heb nog zwarte hoge dr martens maar die zijn weer zo warm voor de zomer denk k, maarik hem mn zomer schoenen ook in de winter aan eigenlijk.. dus dan zijn het weer geen zomer schoenen

Just-A Skater 07-05-2002 22:12

Citaat:

]{ing schreef:
Circa JT301 Jamie Thomas

whooo mooie schoentjus!!!! :eek:

maar 08-05-2002 01:08

alweer?

ik draag voornamelijk instappers, en af en toe AllStars of Dieseltjes e.d.

Built to last 08-05-2002 08:24

kheb alleen maar allround schoenen :)

http://vans.speedera.net/shop.vans.c...e/3652176B.JPG
rood/zwarte vans oldskools
bruine met beige converse
en ik moet nog een paar hebben eigenlijk.

*Fallen_Tear* 08-05-2002 09:07

Ik heb donkerblauwe All-stars, en skateschoentjes. En nog m'n adidasjes van vorig jaar, maar die vin'k niet meer leuk ;)

RuffThugg 08-05-2002 09:25

http://www.converse.nl/gfx/featuress...asGraphics.jpg

Ik had eerst die met die vlammen, maar die gingen stuk en door het andere topic over deze schoenen heb ik helemal andere genomen, dus nu heb ik die hawaii-rodige(bovenste rij, 3e van rechts).

Built to last 08-05-2002 09:27

sorry maar die zijn naar mijn idee ontzettend Lelijk...
(except the ones with the flames)

S 08-05-2002 11:00

Citaat:

Built to last schreef:

Ik vind ze allemaal vet :):).

maantje tuurt 08-05-2002 11:38

Ik heb zwarte gympies zonder een merk:p
maar die zijn best warm eigenlijk, dus ik moet weer = iets kopen. ik heb natuurlijk wel slippers, maar die zijn meer voor op strand in Italie :)

Gwen. 08-05-2002 12:14

Citaat:

Built to last schreef:

Ik vind die prints ook allemaal walgelijk, behalve de stars en bars en flames. En de effen zijn superkoel. Rozeeeee :D:D

Gwen. 08-05-2002 12:15

Citaat:

fruitmand schreef:
ik heb deze:

http://www.gap.com/Assets/Product/vi/gap/ga158063v.jpg

ze zien er zo raar uit, maar onder een korte of lange broek staan ze heel mooi:)

:eek:
Nee die zien er helemaal niet raar uit, ik zoek die dingen al jaren. maar dan in een betaalbare en zwarte variant :(

Danique 08-05-2002 12:22

heb vans skateshoenen
heb lakai skateschoenen
heb d.blauwe adidasjes met witte streep van paar jaar oud
het l.grijze adidasjes met zilveren streep van jaar oud amar draagk nooit
heb nep allstars maar die draag ik alleen met lange broek erover, staat een lomp logo op maar waren maar 10 piek dus niet zeiken :p

kvind skateschoenen wel warm soms maar jah, zijn wel wat ik het liefst draag, ik haat instappertjes en bandjes schoenen enzo dus..

fruitmand 08-05-2002 13:21

Citaat:

Miss Quasy schreef:

:eek:
Nee die zien er helemaal niet raar uit, ik zoek die dingen al jaren. maar dan in een betaalbare en zwarte variant :(

die hebben ze ook in die winkel...alleen in nederland hebben ze geen GAP...

Ninnoc 08-05-2002 17:02

Citaat:

RuffThugg schreef:
[IMG]plaatje[/IMG]

Ik had eerst die met die vlammen, maar die gingen stuk en door het andere topic over deze schoenen heb ik helemal andere genomen, dus nu heb ik die hawaii-rodige(bovenste rij, 3e van rechts).

ik heb gister mijn zeer verrotte zwarte converse verruilt voor een paar felblauwe, die hier hadden ze ook maar ik vond ze (speciaal die met de hawaiiprint sorry) erg lelijk.
Ik heb trouwens nog speciaal nav topic hier gevraagt over die met die vlammen, dat de verf daarvan los laat. Ze hadden nog gen klachten gehad.

Die met streepjes vind ik als enige wel grappig.

Ik ben de Walrus! 08-05-2002 17:34

Kheb net deze gekocht, heb nog nooit schoenen gehad die zo intens relaxt zaten :D :cool:

http://store.puma.com/images/Synopsi.../250097-02.jpg

T zijn by the way Puma Sparco Kerb Cat's ;)

Roos 08-05-2002 18:34

Ik vind die zuurstok All Stars wel cool, in het echt zijn ze nog leuker dan op dat plaatje

Black Sugar 08-05-2002 18:57

Ik ga deze kopen in het donker blauw (met wit)http://www.titus.de/SID=44e9292899c7...ryCodeID=32081
DVS Revival

Hey wat gemeen er zit bevijliging op.
Nouja die site dus en dan bij de meisjes skateschoenen kijken (meisjes, schoenen, skateschoenen) Daar staan ze wel tussen. En wel kijken he, ben echt zo blij dat ik eindelijk mooie schoenen heb gevonden, alles wat ik tegenkwam wat ik mooi vind was er niet in mijn maat of was al uitverkocht. :(

Ilsch 08-05-2002 19:01

Citaat:

]{ing schreef:
Circa JT301 Jamie Thomas

http://store5.yimg.com/I/activerideshop_1685_868135

Damn.. jij hebt echt altijd leuke schoenen :eek: :eek: :o :eek:

]{ing 08-05-2002 20:03

Citaat:

Just-A Skater schreef:

whooo mooie schoentjus!!!! :eek:

Citaat:

Sleeping Beauty schreef:

Damn.. jij hebt echt altijd leuke schoenen :eek: :eek: :o :eek:

bedankt.. :)
ik heb gewoon geluk gehad dat ik deze tegenkwam..

MORTICIA 08-05-2002 20:06

Citaat:

]{ing schreef:

bedankt.. :)
ik heb gewoon geluk gehad dat ik deze tegenkwam..

en waar kom je die schoenen meestal tegen :D :p want eerlijk gezegd zie ik niet zo vaak circa schoenen in skatewinkels ..

CryperA 08-05-2002 20:11

Mun laarzen gewoon maar ik ga naar Griekenland en wil dan pik-pik-pik-zwarte gympen kopen anders is het zo heet :(
En kleurige gympies passen niet echt onder mijn kleding :D

kaleidoscope 08-05-2002 20:11

Daan...kutjoch( ;) ) Jij hebt echt ALTIJD mooie schoenen...
Wanneer gaan we meeten want ik denk dat jij een sensor voor mooie schoenen hebt ofzo *bliepbliep mooie schoenen* dus dan kan je me helpen mooie schoenen vinden ;):D

konflict 08-05-2002 20:24

heb vandaag nieuwe gekocht, bijna helemaal witte adidasjes met een rood logo op de zoolrand/hak... oldschool achtig. zeer content mee.

]{ing 08-05-2002 20:30

Citaat:

CemetarySlut schreef:
Daan...kutjoch( ;) ) Jij hebt echt ALTIJD mooie schoenen...
Wanneer gaan we meeten want ik denk dat jij een sensor voor mooie schoenen hebt ofzo *bliepbliep mooie schoenen* dus dan kan je me helpen mooie schoenen vinden ;):D

whee :( kben geen kutjoch :p:p maarr... jaah ik wil jou altijd wel helpen :)

]{ing 08-05-2002 20:31

Citaat:

MORTICIA schreef:

en waar kom je die schoenen meestal tegen :D :p want eerlijk gezegd zie ik niet zo vaak circa schoenen in skatewinkels ..

ik kijk af en toe bij de skatewinkels in maastricht... en voor de rest overal waar ik winkels tegenkom eigenlijk :p

www.gravityzero.nl hebbik ze gekocht, is een winkel in maastricht :)

boardbabe 08-05-2002 20:50

Citaat:

S schreef:

Ik vind ze allemaal vet :):).

hehe, ik vind ze allemaal lelijk:p

Nuck 09-05-2002 11:02

Instappers, roze All Stars en bootschoenen :).

MelodyofÐeath 09-05-2002 11:45

ik heb voor de zomer mijn kistjes, van die zwart/grijse skateschoentjes en ik heb nog meer schoenen nodig zie ik nu :(

Lentekriebel 09-05-2002 11:55

ik heb net hele kjoetige zwarte schoentje gekocht... maar die zijn gwoon voor feesten enzow...
verder heb ik zwarte gympies... zitten zuper lekker en waren ooit in de uitverkoop voor minder dan 10 euro!:eek:
ennuh.... verder heb ik mun zwarte laarzen waarvan de ritsen naar de knoppen zijn.... (eerst konnik ze nog met de veter open en dicht doen enzow... maar nu scheuren de risten helemaal uit :mad: ) dus tja... misschien dak nog een paar nieuwe moet halen ofzow.... kweet nog nie.

Lentekriebel 09-05-2002 12:08

Citaat:

ik kijk af en toe bij de skatewinkels in maastricht... en voor de rest overal waar ik winkels tegenkom eigenlijk
woon je in maastricht?:eek:
naar welke winkels ga je dan?

sorry, was een beetje offtopic...

]{ing 09-05-2002 13:28

Citaat:

me blackrose schreef:

woon je in maastricht?:eek:
naar welke winkels ga je dan?

sorry, was een beetje offtopic...

]uhh :p naast de venezia is een winkel (ben de naam even kwijt) wheels ofzow :) en je hebt nog wel eens schoenen bij een winkel tussen het amorsplein en achter het vleeshuis

the reflecting god* 09-05-2002 13:56

ik heb kissies maarjah omdat ik 5 weekies op vakantie g naar Kroatie, waar het rond de 35 graden is moet k denk k nog andere open schoentjes hebben
k heb hele lievve sandaaltjes gezien zijn zwart geen hak ofzo en met van die touwtjes die on je benen gaan :) heel leuk
nog ff verder kijken in a'dam of ik leukere zie

ow heb ook nog mn dc's skateschoentjes

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:16.