![]() |
True Crime : Streets of LA
Heb je dit spel, en wat vind je ervan als je het hebt?
|
Ja ik heb hem :(
kl*te spel. Niet kopen! |
Citaat:
|
Wannabee gta spel, in alle opzichten middelmatig. Niet kopen dus.
|
het had wel bter dan GTA kunnen zijn (want die is nog nie perfect), zo'n btje de ultieme game een Combi van GTA&Max Payne (en dat was toch een btje de bedoeling van TC? Heb em zelf namelijk niet gehad alleen over gelezen)
|
Ik kan geen vergelijking maken met GTA (heb ik niet gespeeld :o ) Geen slecht spel, maar ik ren er niet voor naar de winkels.
|
Citaat:
|
De stad is veel groter dan gta en je kan er fijn doorgassen op een snelweg met een snelle bak :cool: (y)
|
Nee, hij was niet in de winkels
Spoiler
|
Citaat:
koop hem gewoon, leen hem van iemand anders, dat je hem nog nooit gespeeld heb :eek: :|, dat die mensen bestaan zeg :) |
a) Ik gebruik ook geen Kazaa
b) Ongeveer iedereen die ik ken speelt hem op ps2 en die heb ik ook al niet c) Ik besta ook niet ;) :p |
Citaat:
ik heb het vandaag het voor de pc gekocht |
hele nuttige up... (n) :rolleyes:
|
kut spel,, echt.. :(
|
Zuigende graphics
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb het aan de kant gelegd puur vanwege de besturing die ik niet lekker vind spelen en het camera hoek die niet meedraait. Zijn genoeg andere leuke spellen vind ik die op eerste oogopslag wel leuk spelen en dus voorrang hebben.
|
Hmm, moet je persee een engelse versie van windows hebben? K heb m gekocht, maar als k m installeer kan ik bij de 3e cd naar de 4e, mijn cdromdrive niet opendoen:@
|
Het nadeel is dat je wel heel snel een bad cop wordt bijvoorbeeld als je perongeluk mensen aanrijdt enzo. :s
|
t lukt mij juist niet om een bad cop te worden, en tergelijketijd wel badges te verdienen.
Alleen hoe de fuck moet je die laatste gozer whoopen? Die gozer blokt gewoon alles en slaat je dan drie keer zo hard terug..:S |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:14. |