![]() |
Nieuwe achtbaan in 6 Flags (met plaatjes!!!)
Ja ja, het mocht wel weer eens tijd worden, er komt een nieuwe achtbaan in Six Flags Holland. Hij heet de Tilt Ride en wordt volgens mij heeeeel vetjes. Hieronder een kleine descriptie van hoe de rit zal worden:
- Je gaat in je treintje zitten. - Het treintje wordt een lift opgereden - Deze lift brengt de trein naar een hoogte van 35 meter - Hier rijd de trein een plateau op - Dit plateau kantelt, naar een hoek van 90 graden - Dan is er dus een val van 35 meter onder een hoek van 90 graden - Wat hierna komt, geen idee, dat zullen we dan wel uitvinden Ik ben er vandaag geweest, het karretje zelf stond er al. Het wordt een replica van een achtbaan in Taiwan. Verder heb ik er nog geen nieuws over, maar het bord + karretje zag er al errug leuk uit. Voor degene die deze vakantie nog gaan, het bord staat na de kaartjes controle, in het midden van het pad. Have Fun!! |
Daar zal wel het één en ander te saboteren zijn. :)
|
Jij gebruikt 'vetjes'. :| Ik dacht dat ik dat woord had bedacht... Hoelang gebruik je het al?
|
Citaat:
|
Jep, redelijk lang, ik heb het van een vriend van me (woont in bussum)
|
En ik maar denken dat ik, twee maanden geleden, de eerste was. :(
Die achtbaan wordt trouwens érg mooi. |
PLAATJE!!!! WOOT
Klik klik klik hij is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet |
ik moet ook nog eens naar sixflags...... *zucht*
deze zomer toch maar eens gaan :cool: |
net Rollercoaster Tycoon :)
|
ik las laatst ergens dat er iemand uit een achtbaan was gevallen :|
dood :eek: weet alleen niet meer waar het nou was, in ieder geval niet in nl :s |
Ik hou wel van achtbanen, maar niet van vrije vallen.
Ik hou van veel bochten, loopings enzo. Deze achtbaan zal ik dus niet in gaan. |
chill
|
ik kan overal tegen :o :cool:
|
Daar durf ik dus echt niet in.
|
Citaat:
|
ik haat dat gevoel wat je dan altijd in je maag krijgt :(
|
:eek:
Nee, daar ga ik niet in. Wel beter trouwens dat je met een lift om hoog gaat, ik vind dat langzaam naar boven rijden altijd zo eng. |
Ik ben er maandag geweest, er stond niet dat hij er ook kwam, maar alleen dat hij in Taiwan wel stond. :confused:
|
Citaat:
|
ooo cool! k was al vaagjes van plan om naar 6flags te gaan...maar nu nog meer! hehe, eerder durfde ik nergens in...en nu ben ik achtbaan verslaafd :D
*behalve "superman de ride" ofzo...k*tding |
Woaaahh :D:D:D (y)
|
Ik durf niet in achtbanen. Conclusie : hij is niet euh... "vetjes".
|
Ik vind t vet! Maarrrrr, ik werd al misselijk in de Goliath (pardon voor de verkeerde spelling) duzz ik weet niet hoe dit gaat aflopen.... :o
|
Van dat plaatje giert de adrealine al door me lijf! Als dit in six flags Holland komt he dan ga k feestje bouwen!! Hier moet ik in alleen wel vaag ziet het eruit ,waarschijnlijk sluiten die railsen die nu hier los van mekaar zijn aan mekaar vast net voordat het eerste karretje erlangs gaat (sorry voor mijn scheve utleg).
|
Citaat:
|
NOG een achtbaan? Hoeveel achtbanen zijn er nou inmiddels in Zes Vlaggen? En hoe heten ze allemaal?
En over deze nieuwe: mij krijg je er niet in. |
Citaat:
|
Argh wat ziet dat er vreselijk uit. Maarja de rides die er het vreselijkst uitzien zijn wel het leukst natuurlijk.. :)
|
Citaat:
|
wanneer is dat ding af :o
kan niet wahcten |
Ik snap de lol van achtbanen niet :(
|
Welke zijn er allemaal? ok, hier komen ze :D
Goliath --> 37 meter hoog, top snelheid van 106 km/u onder een hoek van 70 graden La Via Volta --> Forward backward ride Superman --> Afgeschoten worden. Binnen 3 seconden op 90 km/u. Daarna looping, daarna, saaaaaaaai :o Robin Hood --> Beetje fun in de houten achtbaan. El Condor --> Ben ik zelf nog nooit ingegaan, niet bang voor de rit, wel voor de pijn die ik hoogstwaarschijnlijk zal krijgen. Ben 1.86 en je hoort voornamelijk van langere mensen dat ze verschrikkelijke koppijn hebben in dit klote ding. Ik raad hem niemand aan. Flying Dutchman --> Korte bochtjes zijn erg veel fun. Vooral met de blinddoek (deze maand bij een fles Fritsi, kop koffie of chocomel of voor 1 euro) op is deze errrug veel fun. Jah, het zijn allemaal aanraders (behalve de El Condor :P) Goliath wilde ik ook met blinddoek doen, maar was verboden :mad:. En jah, ik hoop echt dat deze erbij komt. Het mag ook wel, ze worden allemaal een beetje normaal. Het park kan trouwens gewoon niet draaien op altijd maar dezelfde achtbanen. Het is een Rollercoaster park, dan moet je nieuwe achtbanen blijven bouwen (vandaar de belachelijk hoge toegansprijzen) *seasonpass..* :) Maarjah, ik verwacht dat ze zoiets pas aan het eind van het seizoen af hebben. |
Lijkt me wel grappig :)
|
El Condor is gewoon (y). en zou niet te veel geloven van pijn bij lange mensen, had nergens last van en de rest die ik ken ook niet
|
Citaat:
|
Citaat:
Oja, ik ga ook deze maand door die rollercoaster-maand, maar welke extra-dingen naast die blindoeken zijn er? |
Citaat:
|
Maar mensen weet dat Six Flags Magic Mountain (Vs, California) en Cedar Point (Japan, Ohio) de lauwste parken zijn!
|
Citaat:
|
Ik denk dat ik hem toch wel eens wil uitproberen, maar ik moet zeggen dat ik hem wel heel eng vind nu.
Citaat:
El condor is ook wel leuk, maar ik heb altijd het gevoel dat hij een beetje oud wordt. Gebeurt vaak als ik in de rij staat dat hij een poosje vast staat en als je erin zit is het er 1 die erg veel schokt. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het zal me werkelijk aan de reet roesten.
|
Citaat:
|
goh :rolleyes:
|
Citaat:
El condor is prima te doen; ik ben er met mijn 1.85 ook in geweest, en had nergens last van. Je kop wordt wel wat door elkaar geschud, maar ik kreeg er geen koppijn van. Verder wil ik de TS wel eens om een bron vragen. Ik werk bij Six Flags, en geloof me: er wordt op dit moment geen achtbaan gebouwd. Dus voorlopig is het voornamelijk een hele hoop bullshit. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:52. |