![]() |
atreyu - the curse
'guh.. :| '
dat was ongeveer mijn reactie op de nieuwe cd.. ik had tot nu toe 2 nummers gehoord en wist niet helemaal wat ik moest verwachten.. aangenaam verrast was ik, toen ik al luisterende erachter kwam dat de meeste nummers gewoon nog steeds vrij ruig zijn, ondanks de af en toe wat overheersende zangstukken. de nummers zijn goed opgebouwd.. zitten melodisch ook goed in elkaar, blijven heerlijk in je hoofd hangen.. vette beatdowns.. vette gitaren.. vette drums.. :cool: alleen de tijd zal uitwijzen of hij net zo goed luisterbaar blijft als suicide notes and butterfly kisses.. voorlopig echter een positieve inslag :) |
ik vind m vet, al denk ik dat ik suicide notes.. beter vind, op termijn.
|
Atrey zuigt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh hey dat ga ik morgen downen.
|
mirc
efnet #punkmp3s |
ik download hem vanavond wel
ik verwacht er niet zoveel van suicide notes was wel leuk, live waren ze best goed |
live zijn ze indd goed, maar mij iets teveel van het goeie ik vond het eerst altijd een super band maar trek het steeds minder, het is allemaal wat te gelikt op 1 of andere manier.
|
Citaat:
|
ja en hij stonk, echt
|
Citaat:
|
leuke combi he ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
... maar dat is ook niet zo moeilijk
|
Citaat:
|
haha.
die fucking spicy shit lag dus overal door mijn kamer, maarten. |
niet zo offtopic jongens :nono:
iemand enig idee wanneer de cd uitkomt? |
halverwege juni... liet ik mij gister vertellen in een cdwinkel..
|
ik moet dat interview nog uitwerken:D
|
Citaat:
antwoord eens op je msn man! |
Citaat:
kutjoch |
Wat een fucking gave cd. Op et eerste gehoor beter dan Suicide notes.. Die cleane zang ertussen door vind ik ook totaal niet storend.
|
Citaat:
kusje. |
was ik nu nog maar gewoon anoniem :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:38. |