![]() |
voor de vrouwen: eerste keer, bloedde je?
ik was der benieuwd naar...
|
nou ja, der was een rood vliesje,net gewoon rood slijm, maar dat was wel zo weinig dat t te verwaarlozen was, na der hand, tijdens nergens last van gehad
|
op het moment zelf niet maar paar uur naderhand voelde ik beetje branderig gevoel en bloedde het een beetje,maar was echt maar heel weinig en voor rest deed niet echt zeer ofzo ook niet toen we het deden is 100% meegevallen (y)
|
Tijdens niet, erna des te meer.
|
Nee.
|
als ik voor mijn vriendin antwoord: nee, totaal nergens last van gehad
|
Nee. Geen bloed, geen pijn, helemaal niets. :)
|
Nee, geen bloed, wel heel veel pijn.
|
Citaat:
|
Tijdens niet. Achteraf wel.
|
nope
|
Citaat:
|
Ja, de eerste paar keer bloedde ik. En vergeleken met 'nu' deed het ook pijn, maar het deed niet echt heel zeer...
|
Ja, tijdens, en veel. En lang. Hum, zal wel een vrij grote ader geknapt zijn oid...
|
Citaat:
(ik geloof dat ik al eerder hiervan een omschrijving gemaakt heb.. :bloos: ) |
eerste keer niet, tweede keer ook niet, derde keer wel
xxx |
1e keer niet wel veel pijn, 2e keer wel gebloed alles zat onder zijn we maar gestopt
|
Citaat:
|
Nope... niet gebloed. Wel pijn.
|
uhm... neej... deed een beetje auw... maar verder?
|
gelukkig niet... deed wel beetje pijn
|
gelukkig niet, moest er bij komen;) het deed wel erg veel pijn
|
nee
|
Citaat:
|
Citaat:
|
pijn, veel pijn, maar geen bloed nee
|
beetje.
|
Citaat:
|
veel pijn en bloed naderhand
|
het deed wel een beetje pijn en het bloedde wat achteraf, maar het was al met al geen traumatische ervaring hoor :0
|
Hmm wat heb ik een mazzel: geen pijn, geen bloed..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heel weinig, maar wel 4 dagen lang :|
en pijn ja, maar 't was te doen... |
Op het moment zelf niet, pas toen het klaar was... en ik bloedde 3 dagen lang :eek:
|
Nee, deed ook geen noemenswaardige pijn, alleen een halve seconde een beetje.
|
ikke niet
|
Nee, ik bloedde niet. Deed ook helemaal geen pijn gelukkig.
|
Geen bloed & nauwelijks pijn.
|
Veel bloed (n) Enorm veel pijn (n)
|
eerste keer niet, tweede keer wel :s hmm, tsja dat kan ook natuurlijk ;)
|
Jup. En ik kon een week niet zitten en de 8 keer daarna deed het ook nog pijn.
Maar nu, all good. Al bloed ik af en toe nog steeds wel, en dan bedoel ik niet 'die tijd van de maand'. Terwijl ik toch al 3 jaar seksueel actief ben. En dan bedoel ik ook actief. |
Hmm ik bloedde alleen toen ik de eerste keer werd gevingerd, toen ik daarna een jaar later sex had voor de eerste keer bloedde ik niet. Afgelopen week had ik wel een beetje bloed in me slipje, terwijl ik die dag niet eens seks heb gehad. Me vriend werd meteen paranoide en ik moest verklaren hoe daar bloed kwam. En het rare is dat kan ik niet. We hebben het maar op een tussenbloeding gehouden, maar het was echt héél erg weinig bloed, volgens mij komt er veel meer bloed uit als je een tussenbloeding hebt. Dus ik weet het eigenlijk niet. Maarja gelukkig hebben we het uitgepraat en is het nu goed.
|
Geen bloed, geen pijn. (y)
|
Nee, heb nog nooit gebloed tijdens de seks... Ook niet daarna, wel een beetje een branderig gevoel gehad, maar dat was niet mn eerste keer.
|
ja, heel erg
maar de pijn was te verdragen als je in een soort spanningsroes bent. naderhand kwam ik er ook achter dat mijn 'ontmaagder' boven modaal groot geschapen was,w aardoor het nog eens extra ingescheud is. maar alles is nu weer genezen :) |
Citaat:
|
nope
|
Bloed kan ik me niet herinneren, wel de pijn.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:12. |