![]() |
Wie kan me helpen met AK??
Ik moet een voorwoord schrijven voor mijn werkstuk Aardrijkskunde. Het gaat over de vrachtvaarders van Europa, oftewel Nederlands transport. Je moet zeg maar vertellen waarom je dit onderwerp hebt gekozen, en wat je er precies van wilde weten enz.
|
... en je vraag is?
Zeg alsjeblieft niet dat wij jouw motivaties voor het schrijven van jouw werkstuk moeten verzinnen... |
Je moet?
Wij kunnen toch niet beslissen waarom jij dat onderwerp hebt gekozen en wat je er van wil weten? |
je kan toch wel een "oh ik vind het zo'n leuk en interessant onderwerp"-verhaaltje neertypen...?
Toch...? |
Ik vond ht een interessant onderwerp omdat ..... en ik ken ook wel mensen die ...... ..? :s
|
Citaat:
Het is jou keuze van het onderwerp. Ik neem aan dat je het zelf gekozen hebt en als er meerdere keuzes hebt waarom dan deze keuze? Moet je toch op 1 of andere manier aanspreken anders kies je er niet voor Anders zou ik toch maar een ander onderwerp kiezen In welke richting moet het onderwerp zijn? Dan kan ik je misschien verder helpen Wat zijn je interessen? Groetjes Jams :) |
ik heb dit onderwerp gekozen omdat
ik kwam op het idee toen... het begon me echt te intereseren wanneer ik las dat... we hebben het er op school ook wel eens over gehad, dus ik had al een onderbouw en.... bovendien werkt een kennis/vriend/familielid bij de... en die weet er wel wat over te vertellen weet ik het, verzin wat als je het niet weet... kan hij toch niet controleren. :p |
een voorwoord is altijd lastig
tip kan je niet alvast beginnen met werkstuk misschien kom dan op ideeen wat jij in het voorwoord wilt zetten mijn mening wat in een voorwoord hoort te staan is een korte samenvating van werkstuk en bij jouw mening vormen kan niemand je helpen maar het moet wel in voorwoord staan |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:55. |