![]() |
Pim Fortuyn is 2 jaar dood.
2 jaar alweer :eek:
De tijd gaat snel... doet Pim Fortuyn jou na die 2 jaar nog iets? |
Ehm...ja, ik vind het na twee jaar nog steeds een stoere actie van Volkert :)
|
Vandaag mag de vlag dan eindelijk weer eens uit (y)
|
Ik vind absoluut dat die man had moeten blijven leven! Niét omdat ik het met hem of zijn ideeën eens was, vérre van dat, maar... gewoon vanwege het feit dat iedereen in dit land moet kunnen zeggen wat hij denkt zonder daarvoor afgeschoten te worden. Ik zal vast nog wel even bij hem stilstaan morgen.
|
Oh, nou komen die zielige vrijheid-van-meninguiting praatjes weer!
Boo. Fucking. Hoo. |
Citaat:
|
Godver Wouter, je bent met steeds voor.
|
Ik vind het nog steeds erg om te zien dat dit mensen zo aangrijpt...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bah, ik ben niet origineel :p |
Ik bedoel: who fuckin' cares? Mensen die nu nog gaan jammeren van 'had Pim nog maar geleefd, dan was het allemaal wel goedgekomen' moeten echt duidelijk een leven aan zoeken.
|
Citaat:
:rolleyes: :D |
Citaat:
|
|
Eh....wat Wouter zegt.
|
Citaat:
Vrijheid van meningsuiting wordt pas beperkt als de overheid dingen gaat verbieden. |
Citaat:
Volgens mij is dat standbeeld trouwens hol van binnen......precies zoals Pims standpunten, treffend :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het interesseert me helemaal niets, sorry.
|
Citaat:
jaaaa was op tv zo'n hysterisch vrouwmens ( sorry, maar dat is denigrerend bedoelt ) die zat te kwelen dat ze op Pim had gestemd " voor onze Pim " Toen moest ik echt lachen, hoe triest ik die hele moord ook vond. |
En dan die ene vrouw die hem zo geweldig vond vanwege zijn uitspraken. Ze gaf ook een voorbeeld: 'Die ene vond ik zo mooi, "Serve yourself" '.
:D :D :D |
Citaat:
|
Bedenk maar zo:
Gelukkig mag je gewoon iedereen belachelijk maken :) |
Citaat:
|
En dus?
|
Citaat:
Maar een ander die wordt neergeknald vanwege zijn mening, daar maalt niemand om. Het is wel logisch, maar de overdrevenheid hoe het allemaal werd gebracht stond erg veel mensen tegen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb op 6 november jl. reeds het jubileum van anderhalf jaar gevierd met Volkert v.d. G., vandaag hang ik de vlag uit.
|
Citaat:
Maar elke keer als ik JPB en Donner zie, krijg ik toch weer zo m'n bedenkingen. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit forum gaat naar de klote meneer!
|
Arm forum.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Persie je hebt het opgezocht, prachtig :p
|
Dat citaat houd ik erin, vooral die laatste zin!
|
ik vind het na 2jaar nog steeds heel erg en snap niet dat er zo gaar over gedaan wordt hier, als t zelfde met Paul Rosenmoller was gebeurd waren jullie allemaal aan t janken
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:57. |