Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Huiswerkvragen: Exacte vakken (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=17)
-   -   wiskunde a1 ofzo??? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=8307)

hopeloos geval 15-05-2001 17:05

wiskunde a1 ofzo???

Wat is dat precies? K had ergens gelezen dat je als je het profiel cultuur en maatschappij neemt, je ook wiskunde a1 moet doen, maar wat houdt dat precies in?

mif 15-05-2001 17:27

Wiskunde A1 is het minimum wat je aan wiskunde moet doen. Het is vooral kansberekening geloof ik. Als je wat meer wiskunde wilt doen vul je het gewoon aan tot wiskunde A2. Dan krijg je ook andere dingen als differentieren, eenvoudige meetkunde, etc. En als je nou helemaal weg van wiskunde bent, kun je beter een profiel met wiskunde b1/2 kiezen. Dat is wel moeilijker.

DutchECK 16-05-2001 15:45

Ja, wiskundeA 1 is verplicht voor C&M. Als je E&M kiest, krijg je er ook nog wiskundeA 2 erbij. Mocht je een van de andere twee profielen kiezen, dan zit je vast aan wiskundeB.

Pauline zoekt hulp 17-05-2001 08:50

Wiskunde A1 is vooral kansberekenen, wiskunde A2 gaat er dieper op in en is moeilijker.

hopeloos geval 19-05-2001 08:21

Oké dan, fijn, want ik háát wiskunde...

autodropje 19-05-2001 10:03

Citaat:

hopeloos geval schreef:
Oké dan, fijn, want ik háát wiskunde...
dan is A1 de beste keus denk ik

stalkgirl 19-05-2001 20:28

Citaat:

autodropje schreef:

C&M dus

hopeloos geval 23-05-2001 15:18

Citaat:

stalkgirl schreef:
Citaat:

autodropje schreef:

C&M dus

Daar was ik ook al achter...

hopeloos geval 23-05-2001 15:19

Citaat:

hopeloos geval schreef:
Daar was ik ook al achter...

Maar ik wilde dat toch ook doen als er de moeilijkste wiskunde bij zat... Want ik wil gewoon dat profiel en het boeit me niet wat voor wiskunde daarbij zit...

DutchECK 23-05-2001 16:14

Ik was juist van plan wiskunde A2 bovenop A1 te nemen (ik heb dus C&M), zodat ik ook E&M had (Ik heb ook Ec.2 en M&O als keuzevakken). Maar ja, toen kwam die geitenwollensok van een Balster, die stak er een stokje voor en weg goed idee. Ik zou het niet kunnen... Ik moet toch echt eens ff met m'n rapport naar die ******* toe, ik heb een 8,nog wat voor wiskunde.

Mizz X 28-05-2001 19:52

Citaat:

DutchECK schreef:
Ik was juist van plan wiskunde A2 bovenop A1 te nemen (ik heb dus C&M), zodat ik ook E&M had (Ik heb ook Ec.2 en M&O als keuzevakken). Maar ja, toen kwam die geitenwollensok van een Balster, die stak er een stokje voor en weg goed idee. Ik zou het niet kunnen... Ik moet toch echt eens ff met m'n rapport naar die ******* toe, ik heb een 8,nog wat voor wiskunde.

moet je gewoon doen hoor! wisA2 is bijna hetzelfde als wisekunde A1. Alleen wat uitgebreider, maar wel bijna allemaal dezelfde onderwerpen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:40.