![]() |
[TK] dr martens (size 41)
iets van een half jaar geleden gekocht in london maar na een aantal keer met blaren eruit gekomen besloten dat ze niet gemaakt zijn voor mij, dus in de aanbieding:
dr martens maat 41 / uk size 7 / us size 8 ze zijn zwart en extra hoog (ergens halverwege je kuit) ze zien eruit als nieuw aangezien ik ze dus zo goed als niet gedragen heb (ze glimmen nog zo mooi ^-^) en plaatje van dr martens site : http://www.drmartens.com/_Images/Foo...733Z_black.jpg ik heb er 80 pond voor betaalt dus ik zou er eigenlijk wel zo'n 80 euro voor willen hebben! maar goed daar is altijd over te onderhandelen |
Te grooooot. Altijd. Ach ik ga zelf wel weer eens naar londen.
|
Vallen ze erg groot? Ik heb wel interesse, maar ik heb maat 40/41..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
greedy ass motherfucker..
maakt niet uit welke staat, het is 2ehands en 80 euro is way overprized! :nono: |
Citaat:
|
Citaat:
Misschien moet je ze op marktplaats zetten? Daar geven ze sowieso meer dan hier op het forum. |
Citaat:
|
hee hee niet zo denegerend kheb erbij gezet dat er altijd overlegd kan worden over de prijs! en ik baal er gewoon erg van want ik wil die docs gewoon houden, want ze zijn mooi alleen ze zitten zo niet lekker :mad: (ik heb moeilijke voeten enzo dus was te verwachten)
kheb hem ook al op marktplaats gezet ;) maar goed als iemand interresse heeft kan ik altijd wat zakken met de prijs |
Zo hee jij bent flink belazerd :D
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:16. |