![]() |
kort
Zomerse bloesem,
staat al tijden weer in bloei. Waar wacht je toch op? ik had in dat topic over links, stijltypen, enz. iets gelezen over haiku, en dit probeersel is het resultaat. commentaar?:o |
Ehm, ik zal wel niet zo scherp zijn op het moment of zo, maar ik snap niet zo goed wat er precies achter zit. En het lijkt me dan lastig commentaar geven...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
da's vast onduidelijk:bloos: |
Citaat:
|
haha. ik vind dit zeker wel wat hebben. ik kreeg er ook gewoon zon gevoel bij, goed gedaan ! hoefde totaal niet na te denken over de inhoud, t doet me gewoon wat. roept sfeer op enzo..:)
|
Citaat:
wacht maar tot je echte haiku's leest! Geen belediging overigens voor dit gedicht! Zeer goed voor een eerste keer, als het een eerste keer is. Ik zou alleen nog wel wat verder oefenen. Je hebt het idee van haiku goed door (heel erg denkend vanuit de natuur en in dat mysterieuze metrum), nu alleen nog krachtiger overkomen. |
Citaat:
het was de eerste keer ja, dat ik iets met haiku probeerde. wat bedoel je precies met "krachtiger overkomen"? :) |
Ja, ik vind 'm eigenlijk heel mooi. Niet bijzonder mooi in zijn soort, maar wel een leuke soort! (y) :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:13. |