![]() |
wondjes rond bikinilijn
Ik heb al heel lang wondjes en korstjes op de randjes van mijn ondergoed, zeg maar op de grens tussen mijn been en mijn schaamstreek. Omdat mijn ondergoed hier steeds over heen schuift krijgen die wondjes niet echt de tijd om te genezen. Ook is mijn huid daar heel dun en week en heel kwetsbaar. Ik heb al ander ondergoed geprobeerd (boxers) maar dat helpt niet echt goed en om heel mijn ondergoedvoorraad te vervangen vind ik een beetje een duur grapje. In strings rond gaan lopen zie ik niet zitten.
Ik heb al geprobeerd het in te smeren met van alles en nog wat: nivea creme, vaseline, bodylotion maar ik heb de indruk dat ik ooit een schimmelinfectie heb gekregen omdat ik dat stuk daar insmeerde met een of ander iets dus daar ben ik nogal terughoudend mee nu. Iemand tips om mijn huid daar te laten genezen want het doet pijn en ik verga zo af en toe van de jeuk. |
Wat bij mij hielp is in elk geval s nachts heel losse boxers dragen en insmeren met sudocreme (voor schrale babybilletjes) En overdag niet te strakke broeken aan. Een tijdje rokjes met een boxer eronder lijkt me wel een goede oplossing, kan het een beetje luchten en helen (maar dan moet je wel een rokjes-meisje zijn, als ik dat ga doen verklaart iedereen me voor gek ;))
|
en als je al verschillende dingen erop gesmeerd hebt kan het goed dat het NOG erger is gaan irriteren (n)
voorlopig even losse boxers aan en eventueel snachts niks zodat het kan genezen ;) |
Calendula helpt vaak ook goed bij het genezen van wondjes (daar is het dan ook voor ;)).
|
S'nachts zonder ondergoed gaan slapen? (of hele losse boxers..)
en sudocreme werkt ook goed voor babybilletjes dus dat kun je proberen als je dat nog niet gedaan hebt. :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:56. |