![]() |
fietsen is cool
vind het de leukste sport om te doen op je vrije dag... (oke op skieën na) heb zelf 2 fietsen: 1 mountaibike een trek y3 en 1 race fiets een giant ocr (een triple9lekker voor in de bergen)) mijn trots bezit :)
|
Leuk, en wat wil je met deze topic :)
|
Citaat:
|
Ik krijg binnen een maand een Jan Janssen Tour de France fiets (zie avatar). Jammer dat ik in Noord Holland woon, dus geen bergen/heuvels ofzo. Maar ik zal vast en zeker wel eens naar Limburg gaan te Caubergen :p
|
Citaat:
|
Skieën is kouder :|
|
ik haat fietsen, maakt niet uit welk type, model of wat dan ook.
ik krijg zo'n beetje om de km een slappe band :mad: het enige ding waar je fijn op kunt fietsen is een hometrainer (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Geef mij maar gewoon mijn Tomos :cool:
|
Citaat:
|
toch maar niet fietsen vandaag weer zit een beetje tege
|
Citaat:
|
Ik heb zelf een Gazelle mountainbike. Ik fiets wekelijks. Van de zomer ga ik naar Valkenburg fietsen en daar blijven we dan 4 dagen. Vanaf Harderwijk (waar m'n ouders wonen) is dat ongeveer 230 kilometer.
Mark :cool: (die voor die tijd zijn mountainbike nog wil inruilen voor een racefiets) |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb zelf zo'n hele dure maar de band is lek en ik heb geen zin om weer het gaatje te zoeken :p
dus ik fiets gewoon op een fiets met maar 1 voorrem maar ik heb de banden wel gemaakt. :p In een week fiets ik ongeveer 50 KM en dat niet eens voor mijn plezier :eek: Vroeger meer maar nu heb ik ov dus hoef ik niet overal meer heen te fietsen :p |
Citaat:
|
ja ik wielren ook geregeld, goede sport~!
|
Ik wielren ook nu recreatief eerst 10 jaar in wedstrijdverband toen zat je per jaar aan kilometers makkelijk boven de 15000 km p/j
|
hmm fietsen is gewoon een fijne manier van verplaatsen, niet echt een sport.
Wandelen daarentegen (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
.... er zijn mensen die zich vermaken met een sport als wielrennen of mountainbiken, laat ze in hun waarde verrekte pipo |
Citaat:
ben jij wel eens met 80km/h omlaag gescheurd??? dan weet jij wat ik er mooi aan vind |
Citaat:
jij begrijpt het (y) (y) |
ben jij wel eens met 60 km/h door de bossen gegaan.... Ja
ben jij wel eens met 80km/h omlaag gescheurd??? Ja en nog vind ik dr geen flikker aan |
Ik woon aan het ijsselmeer, dat moeten we dan maar eens gaan proberen :D
|
kweet nie hoe ut bij jullie zit, maar als ik op me mountainbike aant treenen ben, dan rij ik zo 50 km, best wel leuk ( ook al ist recht vooruit op de weg, wij hebben hier nie veel bos :| ) maar als ik 5 kilometertjes op me ouwe schoolfiets moe rijen, vink er geen ene klap aan... gaat cker nie hard genoeg ofzow, kweenie...
|
Citaat:
op je fiets of in de auto? Als het op de fiets was dan was het op een racefiets of mountainbike en dan zou je goed zijn, 80kmph is namelijk niet zo maar een snelheid... Als je goed bent heb je het vaker gedaan. En omdat je er geen flikker aan vind geloof ik je voor geen meter. |
Citaat:
ik ben 8 jaar lang op fietsvakanties geweest waarvan 6 keer in Oostenrijk, 1 keer in Zwitserland en 1 keer in ons eigen landje. Maar ik woon ook best goed als fietsliefhebber :D 14 km van de Cauberg. |
Citaat:
|
Ja, ik fiets elke week zo'n 200 kilometer... maar dat is om op school te komen ;)
.. maar het is opzich wel een goede manier om je te verplaatsen |
Citaat:
Maar als je het gedaan hebt... En er 10 dagen later overheen bent... Echt, zo'n goed gevoel :P |
mannen die veel fietsen zijn minder vruchtbaar :evil:
|
Wat een goed topic. Jammer dat er zo weinig jongeren zijn die veel aan fietsen doen... Door elke dat 2x15 km naar school te fietsen ben ik erachter gekomen hoe leuk fietsen is... Ook gewoon als je nix te doen hebt. Waarschijnlijk hebben de mensen die hier roepen dat het dom is er gewoon niet zoveel ervaring mee.
Ik leerde wat mensen kennen met een ligfiets. Toen ik er zelf op fietste merkte ik hoe geweldig dat is. Veel wielrenners vinden het maar dom... maar als je met een gewone fiets 20 fiets ga je met een ligger 25 ze gaan ook harder dan racefietsen. Dagtochten van 100km en meer worden een eitje... Jammer dat niet meer jongeren hieraan doen.... |
Citaat:
|
ik vind het boven de 60 zonder helm altijd wel eng worden...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
k ben niet lui, ik hou gewoon niet van alle wind vangen:P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het fijne is dat je veel verder kunt komen op een dag, zonder echt veel vermoeider te zijn... Maar een wielrenfiets gaat al wel bijna even hard als een ligfiets, als je goed voorover zit... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:10. |