![]() |
knieen open => vaseline?
Afgelopen seizoen gebeurde het regelmatig dat m'n knie open lag na een sliding. Nu hoorde ik een keer dat ik er vaseline op moet smeren. Is dat zo?
En haal je dat spul bij de drogist ofzo? Ik heb er namelijk geen verstand van :o |
Geen drogist die gaat geloven dat je die vaseline voor je knieen gaat gebruiken hoor... ;)
Ik dacht dat jodium altijd het beste was, om te ontsmetten, en daarna gewoon de natuur zijn werk laten doen...ik zou geen cremes oid in mijn lichaam willen hebben via een open wond in elk geval. Het blijven toch chemicalien oid... |
Citaat:
hoort dit btw niet op L&G? |
Citaat:
|
Bij de betere sportzaken zijn er vast wel 'goedjes' te krijgen die helpen.
Heb zelf een aantal malen gehad dat onze verzorger wat 'spul' op mijn benen deed, en dat helpt behoorlijk goed, ook tegen de kou.....Maar hoe het heet, geen idee? |
Citaat:
Misschien dat dat werkt...weet ik echt niet. Maar aan de andere kant: open knieen zijn stoer, mannelijk en ze trekken vrouwen aan komen als vliegen op honing... |
Citaat:
|
ffkes vraagjuh: Heb jij geen last van open bovenbenen? Want ik krijg geen open knieen van slidings, maar wel schaafwonden op mijn bovenbeen.
verders heb ik eigluk geen tip... behalve dan dat je niet te vaak een sliding moet maken vooral niet op droge velden... ( is voor een aanvaller ook nie fijn om te vallen op een keihard veld ) maarja, als je een sliding moet maken denk je nie na over de gevolgen... |
ik heb een slidingbroekje aan, dan heb je daar geen last van ;)
|
bij mij helpt da nie. Gaat opstropen naar boven en dan hep ik een schaaffie :o
dus ik maak gewoon geen slidings meer :D ( ben aanvaller dusj da hoef ok nie he ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik maak altijd slidings. Mja, ik probeer het wel een keertje uit, m'n ma zei dat ze nog wat had liggen. Proberen kan natuurlijk geen kwaad :) |
Achteraf: peper op de wonde strooien, stopt 't (weinige) bloeden meteen. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
kheb daar ook altijd last van, maar doe er eigelijk verder niks aan. na de wedstrijd gewoon goed wassen onder de douche.. na een paar dagen is het weer weg.. en de zaterdag erop was het weer raak. knieën vond ik nooit zo erg, maar vaak lag mijn heup ook open, das minder, maar ja sporten is gezond zeggen ze eej :p
|
vaseline helpt wel tegen schaafwonden op de bovenbenen na een sliding, slidingbroekjes zijn trouwens niet voor slidings, maar om je spieren warm te houden als je stilstaat.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:28. |