![]() |
Mooiste bloem
Hallo allemaal,
Ik vroeg me af wat jullie de mooiste bloem vinden en waarom, wat betekend die bloem voor jou? Ikzelf vind een rode roos de mooiste omdat ik die van mijn ware liefde heb gekregen op ons tweede afspraakje en nog steeds zijn we super verliefd (na ruim anderhalf jaar) :D |
Een paardebloem. Die heeft geen prijskaartje ;)
ben je nou nederlander of niet ;) |
Citaat:
mijn lievelingsbloemetje is denk k uhhh *tsja uhh* een madeliefje ofzo passiebloemen zijn ook mooi... en krokusbolletjes omdat die een leuke naam hebben en ik vroeger altijd een liedje over een krokusbolletje zong... en lelietjes van dalen doen me denken aan mijn oma.... dus die zijn ook leuk sneeuwklokjes zijn ook fijn omdat dat zo ongeveer de eerste bloemetjes zijn die weer opkomen na de winter... |
Zonnebloemen!! 'k Zou niet eens echt weten waarom, k vind ze er gewoon prachtig uitzien :)
|
witte roos, krokus, sneeuwklokje
|
toch wel een rode roos denk ik, omdat daar vaak een bepaalde symboliek bij komt kijken :)
|
zie avatar (een eryngium oftewel een alpendistel)
|
Een orchidee vind ik een erg mooie bloem. Maar een rode roos heeft ook wel wat.
|
Tulpen (vooral zo'n heel groot veld met allemaal kleurtjes) vind ik erg mooi...
Lekker Hollands |
|
Een zwarte roos. Lekker misterieus.
|
narcis :) alle bloemen zijn mooi
|
Citaat:
|
Zonnebloem.
|
de bloem die word gegeven met een reden.
|
madeliefje of margiet
omdat ze zo "normaal" zijn |
Citaat:
Anyway, ik vind annemoontjes wel mooi. In één vaas, met allemaal verschillende kleurtjes <3 |
Zonnebloemen, zonder twijfel ;)
|
|
hmm,...werkt niet echt zie ik... :(
|
|
Zonnebloem :)
|
Lelie en een madeliefje
|
Citaat:
|
ik vind een witte roos het mooist, omdat wit me doet denken aan onschuld en lieflijkheid, en een roos prachtige blaadjes heeft:)
|
Rode roos.. ik blijf het een 'majestueuze'(?) bloem vinden..
en lelie's :) maar op zich vind ik alle bloemen mooi,omdat ze zo fris zijn en me blij maken :) kan niet goed uitleggen waarom.. |
waterlelies zij mooi, zijn zo mooi sprookjesachtig...
en natuurlijk rozen |
lotus
|
Van die grote witte kelken (aronskelken ofzo) die vind ik echt heel erg mooi :)
|
ik houd van wilde bloemetjes, madeliefjes, vergeet-me-nietjes of andere gekleurde lieve bloempjes.
|
Magrietjes en vergeet-me-niet-jes ..gewoon omdat ze zo simpel mooi zijn :)
|
lol ik hou van chrysanten... ik mocht ooit met mn favo juf in groep 4 mee naar haar chrysantenkwekerij en sindsdien ben ik verkocht.
rare smaak volgens mn baas, een "bloemiste" die gek is op "ordinaire" chrysanten. verder hou ik van: gladiolen, lathyrus, sering, nouja van wat niet eigenlijk? het gaat vaak niet zo zeer om de bloem apart maar om de combi die je er als bloemist van maakt :D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:24. |