![]() |
[lotr] Return of the king
kleine enquête
wie gaat er de dvd van Return of the king (2disc) kopen en wie gaat hem huren of wie gaat er wachten tot de extended dvd edition die in november te koop zal zijn?? ik ga hem huren |
Ik ga in ieder geval de 2 kopen, maar voor de extended ga ik heel erg twijfelen. Er komt namelijk een box uit met alle 3 de extended films, alle documantaires en nog wat andere leuke dingen. Maar de extended zal zeker in mijn bezit komen, allen op welke maniert weet ik nog niet.
|
Waarom moet je dat weten?? ik ga m meteen kopen!
|
Ik wacht tot de extended dvd edition uitkomt. Waarschijnlijk koop ik gewoon de hele trilogie (y)
|
ik ga niks van lord of the rings kopen.. :bloos:
|
Hhmhm misschien kun je er beter een echte poll van maken... Ik ga cker de drie films in die extended box scoren! Ik kan niet wachten!
|
Ik vond het derde deel iets teleurstellend en ik vind de dvd's mijn geld niet waard.
|
Neuh. Goede film maar het kopen niet waard. Het huren misschien nog net, maar ik heb hem toch al in de bios gezien, dus nee.
|
Ik wacht op de extended edition.. En als et waar is van die boxed set, dan wil ik eerst zien wat daar dan nog voor extra's aan zijn toegevoegd...
|
Ik koop eerst de 2disc edition, maar ik ben wel erg benieuwd naar de 4disc extended edition
|
Waarom zou je eerst de 2-disc edition kopen als je twijfelt over de 4-disc edition? Weggegooid geld.
Ik wacht wel op de extended trilogy box. |
Ik ga eerst maar eens even rustig kijken hoeveel edities er allemaal wel niet uit gaan komen en dan zie ik wel of ik er wat van ga kopen. Ik ben erg geduldig wat dat betreft. :)
|
met de gewone trilogy zit je al 10 uur te kijken :bloos:
must.. have.. extended trilogy :o |
Ik ga de 2 disc versie zeker kopen.
|
ik ga de extendend kopen en 2disc huren :)
|
Ik koop gewoon de 12 disc trilogie :cool: Mits die natuurlijk uit komt, alle drie de films in de vier disc editie in 1 koop. dat wil ik.
Hier is trouwens de 6 disc al te bestellen (maar de dvdregio zal niet kloppen) http://www.amazon.com/exec/obidos/tg...v=glance&s=dvd |
Ik koop hem niet :)
Heb alleen deel 1 op videoband, en dacht rest wel op dvd te kopen, maar laatst zag ik deel 2 nog een keer, en ik vond het steeds minder worden. En bij deel 3, die ik wel leuk vond, heb ik niet zoiets van dat ik hem moet hebben om veel vaker te zien. |
Citaat:
|
ik denk dat wij hem binnenkort wel weer als 2disc in huis hebben.. mn ouders kopen die dvd's altijd.. Denk dat ik wacht totdat ooit alle drie de delen in 1 uitgave, in de extended version te koop zijn :p
|
Moet ik hebben :). Kan niet wachten om me gewoon een hele dag op te sluiten met een aantal mensen en de hele dag te kijken.
|
Citaat:
ik ga even veel-te-veel geld uitgeven om 12 audio-commentaar-tracks te hebben die ik misschien per ongeluk ooit 1 keer zal beluisteren... met videobanden hadden we allemaal dat gezever nog niet |
Citaat:
;) |
Citaat:
|
Ik ga de 2-disk edition kopen van LOTR : THe Return of The King en waarschijnlijk ook het boek :)
|
ga de video kopen, die kijken, dan wordt ie aan mn opa gegeven, en vervolgens in november de 4-disc versie kopen (of, als die er komt, vast wel, de box met 12 dvd's)
|
ik heb em gedownload :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ga zelf denk ik voor de Trilogy, die zou ergens in 2005 (zal wel voorjaar worden) uitkomen. |
Citaat:
|
Weet niet, ik heb deel 1 en deel 2 ook niet op video, er zal ooit wel een DVD / pakket videobanden uitkomen over alle drie de delen die je dan tegelijkertijd kunt kopen, dan denk ik dat ik dat doe. Bovendien ben je dan goedkoper uit als dan dat je alle drie de delen los van elkaar koopt als ze pas uit zijn.
|
Ik heb de 2DVD-versie gedownload en die ga ik vervangen als de 4DVD-versie in de winkel ligt. :)
|
wanneer komt de dvd eigenlijk in dewinkel?
|
Citaat:
|
Ik wacht op de extended edition (y) Dat wordt tegen die tijd een fijne marathon :cool:
|
Ik ga LOTR niet kopen, ik vind er weinig spannends aan..
Zeker na 3 delen word het allemaal wel erg achterhaald en onorigineel.. |
Citaat:
|
Ik heb de film pas afgelopen zaterdag in de bios gezien...
(naja 'gezien' is een groot woord, maar 10 minuten totaal :o :bloos: ) |
ik ben zwaar geobsedeerd door lotr, heb return of the king dan ook 5 keer in de bios gezien (in 2 week)
En ik moet gewoon alle versies hebben, extended, dubbel-dvd etc etc etc........en alle boeken, poppen, posters, sieraden enz :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoezo, flink off-topic :nono: Ja maar hij half boven me kan ook tot euh... leuke dingen leiden :o:bloos:
|
Citaat:
|
In de bios met nog een paar mensen verderop in je rij.... noooo way :bloos::o
|
:nono: Het wordt nu wel heel erg. Misschien de pmfunctie eens uitproberen? :)
|
ik heb hem nu al op dvd, dus die koop ik niet meer. De extended wil ik nog wel hebben, evenals die van TTT (die van FOTR heb ik al)..
|
Ik ga cker Return of the King op DVD kopen.. :D
|
Citaat:
vroeger deden we dit in het Tribe-topic, maar dat kan dus niet meer :( |
niet huren EN niet kopen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:43. |