![]() |
pentekening beastwarrior
een van mijn eerste pentekeningen
de voet klopt niet en ik ben niet helemaal tevree met de poten van het beest maar is niet te herstellen met pen http://www.freewebs.com/metallicpatr...astwarrior.jpg wat vinden jullie ervan? |
|
Hoewel het poppetje en zn houding mij minder aanspreekt vind ik het toch een geweldige tekening. Coole stijl.
Mij heb je in de pocket, he net jerney ofzo |
Neu, not my cup of tea. Het genre ligt me niet zo :p
|
het genre ligt mij ook niet, maar buiten dat vind ik het een hele mooie pentekening :) erg goed voor een van je eerste pentekeningen (y)
|
Mwoah, leuk plaatje als het een van je eerste is, maar anatomisch klopt er het een en ander niet, en ook stoor ik me, juist bij dit soort schetserige tekeningen, aan een duidelijke omlijning. Als je voor een strakke uitvoering gaat dan is dat wel nodig, maar bij een wat krasserige stijl zoals deze zie ik liever schaduwpartijen die samen een plaatje vormen. De grond had je misschien ook wat meer aandacht aan kunnen besteden.
|
Pentekingen zijn laaaaastig. :]
Mja, dat 'ie anatomisch niet klopt is al gezegd, dat de poten flauw zijn had je zelf al door. Ik heb vrij weinig te melden, 't is wel tof. Ik vraag me alleen af hoe je warriortje van plan is zowel een zwaard als een kruisboog op 't zelfde moment in de strijd te gooien ;) |
Nog best wel goed gedaan hoor metallicapatrick (Y).
|
automatische kruisboog???
|
Citaat:
En dan nog kan hij er maar 1 keer mee schieten. Zit maar 1 pijl in ;) |
kheb er een soort van magazijn onder getekend
en tis fantasy..daar kan alles :) in de tijd van de ridders waren de dino's toch ook niet uitgevonden ;) |
zn middel en zn bovenlijf vind ik niet echt goed zichtbaar gedraaid.
|
Citaat:
|
door dat been wordt t geheel zo stijfjes. niet verkeerd verder, best aardig.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:42. |