![]() |
..2 betraande ogen..smeken om hulp..
Ik keek in de spiegel,
en zag 2 betraande ogen. in die ogen zie je het verdriet, er is alleen niemand die het ziet. 2 betraande ogen, starend naar de spiegel, die ogen... zo leeg... wat is het toch dat ze verzweeg?? 2 betraande ogen, ze ziet het leven niet meer zitten, zachtjes zit ze te zuchten, ze wil er vandoor... ze wil vluchten. 2 betraande ogen, starend naar de spiegel. dan.. tot mijn grootste schrik, diegene in de spiegel... ben... IK!!! liefs Van Norena |
supermooi!!
|
And now something, completely different. Helaas, het had niet zo mogen zijn. 'Beetje cliché.'
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wauw! echt geweldig! zit bijna zelf met tranen in mn ogen man!
|
Hey lieverd...
Mooi :( ... Mis je meis. Veel liefs |
moooooooi :) *knuffie*
|
Citaat:
|
Ik heb ook een keer zoiets geschreven...
De vorm is wel apart, met twee verschillend gekleurde regels. Bedoel je daar nog iets mee of vond je het gewoon mooi? En even inhoudelijk: take care! xx Anne |
Hijs mooi (y)
Kweet hoe het is, om zoiets mee te maken (Lees: Weet hoe het is om voor jezelf een vreemde te zijn) |
Heel mooi ja, alleen bv je rijm bij ik-schrik vind ik niet zo mooi.
Ik vind de vorm ook wel apart alleen de kleurtjes wat minder. Tis apart en volgens mij dus niet cliché :) *knuf* meis :) |
Citaat:
jammer dat je het niet al te mooi vondt..maar meningen mogen er zijn :) |
Citaat:
|
*Snik* Mooi meisje, wordt er verdrietig van. Mis jou, onze band, alles..:(
|
Citaat:
ik vecht er voor, maar het heeft geen zin meer als het niet gewild wordt...en je hebt nu je toekomst..met een zeer lieve man.. ik wil er niet meer tussen staan.. :( zorg goed voor jezelf.. wie weet wil je het wel met mij erbij, maar dan hoor ik dat graag van je.. :( |
Citaat:
|
Als gedicht vind ik hem niet goed, of mooi. Maar als je je zo voelt, is het denk ik goed om alles op te schrijven. :(
|
Citaat:
|
Het gedicht raakt me.
Ik vind het niet een vernuftig hoogstandje, maar het is wel gevoelig en heeft zeker iets in zich wat het bijzonder maakt. (lekker vage repley :D) |
Citaat:
|
Neej spreekt mij niet zo aan, wel heel herkenbaar inhoudelijk, maar ik vind em ja, toch een beetje cliché en wat te letterlijk, dat neemt niet weg dat het beeld wel heel duidelijk isweergegeven...:(....sterkte meis!!
Liefs, Mariamne |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:41. |