![]() |
Eminem
Ik vind eminem echt helemaal te gek jullie ook!!!!!!
|
Nee.
|
Citaat:
|
als ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel eerlijk ben: nee.
|
als ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg lieg: ja
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind eminem ok :cool:
|
Citaat:
|
Eminem vind ik over het algemeen wel goed, alleen viel die laatste cd (die met de rest van D12) erg tegen :( had er meer van verwacht, maar toch wel een aardig album. The Marshall Mathers LP, The Eminem Show en Devils Night (D12) vond ik beter... ik vind zelfs die laatste underground cd (straight from the lab)(ookal telt deze cd 7 nummers) beter dan D12 World (die zelfs 16 nummers telt(min de skit-jes))... That's My Opinion...
PS. Nog Één :P |
wat wil je precies met dit topic, alleen 'ja' of 'nee' is opzich een beetje saai..
|
u-hu-hn-der-co-ho-ve-herrrr
maareh. Nee. Ik haat het als hij mensen zo afkankert die vaak betere muziek maken dan hij doet. Maar hij heeft best grappige nrs. # en ik haat veel van zijn fans wel.. |
hij heeft wel leuke nummers
|
Citaat:
Bedoel je: Aag gelukkig iemand die ook wel vind dat eminem goeie muziek maakt.. :confused: |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind de muziek echt brakke (n)
de teksten vind ik dan wel weer grappig, maar meer ook niet. |
Citaat:
Maar je hebt je altoheid wel even bewezen door te zeggen dat het commerciele troep is (y) |
Hij heeft wel een of twee leuke nummertjes, maar voor de rest is het maar een vervelende puber.
|
Om nou de hele dag eminem te horen.....Nee!
Om nou af en toe een van zijn betere nummers te horen.... :) |
Citaat:
Of zoiets... |
eminem is cool ja :cool: (y)
|
Citaat:
|
Hij heeft af en toe zo'n irritante stem, met name in zijn 'grappige' nummers.. doe normaal denk ik dan.
|
Ik ken 'm niet... Wavoor muziek is't?
|
ik heb serieus scheten gelaten die nog beter klonken dan die loser zn gebral
|
Citaat:
|
Citaat:
... ofzo.. |
Naar sommige nummers kan ik wel even luisteren, maar dan houdt het ook op..
|
Nee.
|
Citaat:
|
Vind eminem best goed eigenlijk, zou zo snel geen enkele mainstream artiest kunnen noemen die aan hem kan tippen. Alleen jammer van D12 en al die zogenaamd grappige nummers die hij doet.
|
Citaat:
|
Just don't give a fuck en bonny clyde, zulke nummers vond ik wel goed van hem.
Maar zulke nummers heeft die na z'n eerste album niet meer gemaakt, jammer. |
eminem is wel dope heeft erg goeie woordspelingen.
|
hij rapt alleen goed in Renegade, nee dus
|
Ik vindt hem persoonlijk 1 van de dopste mc's die er rond lopen.
alleen het is een ONGELOOFELIJKE sellout. *edit; mijn favoriete nummers zijn toch wel Marshall Mathers, run rabbit run, Hallie's song, the showdown eigelijk wel meer.. maar geen zin om te typen.. |
I prefer his earlier works
nee serieus, als je naar de lyrics van z'n eerste cd's luistert, die zijn gewoon veel beter dan wat hij nu maakt |
Citaat:
en hij moet geen beats maken.. |
Ja.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
de slim shady LP dig ik wel
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:24. |