![]() |
Wat Zou je kopen als je veel geld wint?
Wat zou je met je geld doen als je bijv. 1 miljoen wint ofzo?
|
- 10.000 euro storten op de rekening van een organisatie, waarvan ik in het bestuur zit, die hulp biedt aan een school in Vietnam
- Een nieuwe gitaar (gibson, fender, iig een veel te dure) - Een breedbeeld tv - Heel veel dvds - Een scooter |
kinkhoestvaccin
|
- een grote hoop cd's
- een paar concertkaarten met eventueel hotelverblijf indien het in het buitenland plaats vindt - een nieuw paardenzadel - veel kleding - nieuwe telefoon - en zo zijn er altijd wel dingen die ik nog nodig heb. als ik het echt goed zou willen besteden zou ik een boerderij met weidegrond papsie en mamsie kopen. dus dat wordt het laatste, waarschijnlijk. |
Low-rider fiets dus.
|
'n audi TT :cool:
|
Een huis kopen. Rond de 4 ton. Dan een auto.(+/- 50.000) Een ton 'verspillen' aan op vakantie gaan, shoppen shoppen en nog een shoppen en de rest (4.5 ton) sparen
|
Nieuwe surfplank. en uiteraard zeiltje en alles erbij :D
Klik maar als je wilt zien |
Heeeel veel cd's. Heel veel dvd's. Een tv + dvd-speler + video. Een hoop schoenen. Een I-pod. Een nieuwe discman. Kleren. Een hoop boeken. En nog veel meer dat ik nu zo snel niet kan verzinnen.
|
Een Fodera bas...de beste dan maar direct :p
Met een Trace Elliot 1210h combootje, omdat die toch het beste klinken. en verder alles wat ik maar nodig zou kunnen hebben om op te treden en spelen. De rest oppotten voor wanneer het niet zo geweldig zou gaan oid |
Ik zou sowieso gaan rentenieren, zodat ik geld heb voor m'n studie straks. Verder emmm....
- Een ander huis, met een tuin in een normale buurt :P... - Een gitaar (maar dat doe ik sowiezo wel) - Een giga trampoline voor in m'n nieuwe tuin - Een nieuwe computer (deze wordt te traag) - Heel veel nieuwe kleren - Een vleugel voor in m'n nieuwe huis :P - Eigen saxofoon - En een drumstel als ik dan toch bezig ben :P en verder weet ik het ff niet :) |
Een customized Lh Ibanez 5 of 6 string bass
Mini Cooper s Een booerderij Een paard Een prive sportschooltje Een prive skatebaantje Een prive studio Veel cd's Veel xbox games |
Ik zou alles beleggen of in ieder geval zorgen dat het meer wordt. Daarna zou ik eens heel goed gaan nadenken wat ik met al dat geld wil en wie ik wil helpen. Natuurlijk wil ik mezelf ook heel graag helpen dus verlos ik mezelf van mijn schulden en geef ik mezelf aardig wat cadeautjes. Maar ik zal het niet overdrijven dus misschien koop ik wat later nog een huisje en een autootje en dan is het wel weer klaar.
|
* schoenen en kleertjes
* het huis afkopen van me pa en aan me moeder geven * een kwart beleggen en een kwart gewoon op de bank zetten * geld geven aan wat goede doelen * cd's * concerten van betalen |
huis incl home theater
shitload dvd's kleren en misschien ff vakantie ofzo en ook beetje sparen |
o.a. een zeilboot kopen
|
Een BMW.
|
Citaat:
|
Citaat:
pimp :p |
-fatsoenlijke geluidsinstalatie voor in m'n auto
-een fatsoenlijke auto, met m'n eigen motor erin want die is koel -heel veel lingerie -klein huisje voor vriendje et pour moi |
Een huisje
|
Citaat:
Ik zou al het geld aan goede fondsen geven (a) |
Citaat:
|
Porsche 911
|
- Huisje in het buitenland
- Rijlessen gaan nemen - Hondje kopen - Veel kleding kopen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een jaguar
kleding, kleding en nog meer kleding wereldreisje ;) en de rest sparen voor later. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Woonboot, berg wiet, shizzle aan warhammer popjes.
Van de rest rentenier ik wel en doe ik stoer vrijwilligerswerk. |
Citaat:
|
Ach, een grachtenpandje, landhuisje, beetje leuke crib in NY, plantage op Cuba.
Wat leuke auto's, wat kleding, een bootje her en der. Alleen nog een keten goed lopende uitgaans gelegenheden, of hotels, een prachtige coffieshop en een meer dan fenomenaal restaurant of drie. Wensen is zo makkelijk. Edit: Ik wil ook een pannenkoekenhuis. Genaamd: Roy's Pancake's 'n shit! |
-twee huizen kopen, een voor mezelf en een voor mijn zus.
-mooie spullen voor in het huis -rijlessen en een Audi TT. ik haaaat grote auto's, want dan voel ik me helemaal klein :o |
-veel platen
-supergeil drumstel -simpel auto'tje |
Huis met homestudio
|
fucking draaitafels en zoveel mogelijk platen :cool:
en zoveel mogelijk soorten shirts en kicks! :) |
mini (een echte, niet die BMW -1 serie) met een Vtech motorblok erin.
Dan een harley en die helemaal gaan customizen :cool: |
- deel aan mijn moeder geven
- deel op de bank zetten - nieuwe inrichting in mijn kamer (meubels, tv, dvd, stereo) - nieuwe kleren kopen - een scooter kopen dat was het sown beetje :) |
Een huis, een waterpijp, een vette versterker,een fatsoendelijke pc.
|
Voor een miljoen kan ik amper een leuk grachtenpandje kopen. :| .
|
Citaat:
En na 2 jaar verkoop ik het weer, want dan heb ik drank en coke schulden. |
-bergen cd's
-nieuwe spullen voor mijn kamertje -klarinet -kleding en schoenen -leuke vakantie -heel veel keertjes naar de bios -droptfruit duo's |
zo'n hele grote amerikaanse superbrede auto met n metallic-lak...:) *zwijmel*
uhm.. en bamisoep.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:06. |