![]() |
[WinXP] achtergrond (rundll32.exe)
De laatste paar dagen als ik de achtergrond van mn bureaublad wil wijzigen, en ik op bladeren klik in et menu, dan krijg ik telkens een foutmelding van dat er een fout was opgetreden (duh...) en rundll32.exe afgesloten moet worden (natuurlijk starte et daarna meteen weer, want tis wel een essentieel deel van Windows).
Wat is er aan de hand/Wat kan ik doen om dit niet meer te krijgen? Ook, als ik een html bestand aanklik in Windows, "crasht" explorer, en start weer opnieuw op. Ook iets hiertegen? |
dit lijkt me een active-desktop probleem... ik zie iig een relatie met desktop en HTML via de active-desktop
probeer de web-content van je desktop uit te zetten (eerst alle web-contents uitschakelen natuurlijk), desnoods via TweakUI (Powertool van MS), en dan je achtergrond te wijzigen |
Ik kan rundll32 uitschakelen zonder te rebooten. :s
|
Wat zeggen jullie logs ervan?
Ga naar je configuratiescherm -> systeembeheer -> logboeken en daar kijken bij toepassingen Ik krijg ze ook namelijk :( Maar reboot gelukkig nie! (ga hem later wel ff ghosten) Bij mij staat in het logboek: Citaat:
(oftewel, er bestaat misschien wel informatie erover, maar het is nog niet vertaald. Zal eens kijken, wat er staat als ik met mozilla naar die site ga) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:29. |