![]() |
Pim Fortuyn demoniseerde zelf ook.
Kijk iedereen heeft nu wel commentaar op GL en ad melkert dat zij blijkbaar Pim Fortuyn in een te negatief daglicht hebben gezet en dat hij daarom vermoord is, maar Pim Fortuyn was ook zeer demoniserend over andere lijsttrekkers.
Demonisering is zowat een onderdeel geworden van politiek bedrijven, dus ik vind Ad Melkert en de zijne en de andere partijen niet schuldig aan het uitlokken van de moord op Pim Fortuyn |
Dat ben ik dus helemaal met je eens. Natuurlijk zijn die niet schuldig aan zijn dood. Ze deden alleen hun plicht als politicus: met hem in discussie gaan. Hij had nogal 'controversiele ideeen. Daar worden sommige mensen kwaad om. Eigenlijk kon je het bijna zien aankomen dat er zoiets zou gebeuren, en dat meen ik echt. Niet dat het goed is wat er gebeurd is natuurlijk, maar er zijn altijd mafketels die tegen zo iemand in opstand komen. Dat dat een totaal verkeerde uitwerking heeft beseffen ze dan nog niet. Als hij nog enig verstand in z'n kop heeft, beseft ie dat nu wel... :(
|
Hier ben ik het mee eens:
Pim Fortuyn is dood en mensen reageren nu erg emotioneel op dingen. Alles komt opeens van Links en Pim Fortuyn is de goedheid zelve. Het is verschrikkelijk dat hij is vermoord. Maar men moet dus niet vergeten dat ook HIJ dingen heeft gezegd die niet kunnen en niet alleen links. |
*agree*
|
Inderdaad. Hij demoniseerde paars ook. Eigelijk demoniseerde hij alles en iedereen. Ze moeten niet zeuren. Want hij deed 't zelf net zo hard.
|
Kan ook heel goed in de grote topic over Pim. :)
http://forum.scholieren.com/showthre...threadid=82110 (gesloten) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:11. |