![]() |
Examen economie
Wat moet je nou allemaal leren voor economie?
|
* Kijkt op internet
*Opent vakkenpagina www.kennisnet.nl Ziet VMBO Basis Internationale ontwikelingen Consumptie Leervaardigheden VMBO Kader Internationale ontwikelingen Consumptie Leervaardigheden VMBO GL/TL Economie Voor examen 2004 Internationale ontwikkelingen Consumptie Vaardigheden in samenhang Leervaardigheden Verrijkingsstof |
Ja dat klopt...hadden we opgekregen...maar we hebben ok van die oefen dingen nou dat is ja makkelijk!! dus k denk niet dat het zo moeilijk word!
|
hallo,
weet er ook iemand waar je samenvattingen van economie vandaan kan halen? doegies... (y) Please Help Me!!! |
Je moet gewoon het hele boek kennen
|
Citaat:
|
hoe wil jij hoofdstuk 1 t/m 9 en 11 t/m 14 gaan lezen, als er maar 8 hoofdstukken in je boek staan???
ik de meine staan er maar 8 hoor en 2 verrijkingshoofdstukken... maar kan iemand me helpen door te zeggen waar ik ene samenvatting vandaan kan halen op internet??? :s :s :s PLEASE!!! :s groetjes kim p.s. ik zit in et VMBO-TL, en mijn boek heet pincode... |
heeY,,
Kd0e dan wel hav0-examen.. maar kan je best ff helpen togh ;) Je moet gew00n hier ff z0eken op sch0lieren,com.. en dan eindexamen 2004, en dan samenvattingen.. dan klik je als vak economie aan, en vul je bij je zoekopdracht pincode in... Staat 00k wel 't Tl/Mavo-b0ek bij.. SuCceS..> XxX FranK_Y |
hallow!!
wij moeten hoofdstuk 1 t/m 6 en 12 + 13!! |
niet iedereen heeft dezelfde boeken, dus je kan moeilijk gaan vragen wat je moet weten hier, vraag t dan aan iemand uit je klas.
maar ik moet iets van 10 hoofdstukken fozo |
yup k 8....
ik weet alleen niet wat basisvaardigheden inhouden!! weet iemand dat? |
wij moeten leren voor eco;
Hoofdst. 1 t/m 6 hoofdst. 12 + 13 hoofdst. 16 t/m 18 en dit is dus verrekte veel!!! :( ach jah.. zal wel lukken... hebben btw het boek.. PERCENT volgens mij... |
nouw wij moeten de modules 1 t/m 6
en module 1 is het belangrijkst en alle verijkingsstof het hele boek dus gewoon |
Citaat:
|
als je de afgelope 4 jaar had geleert had je nu nie so moeilijk hoeve doen :p
|
Ik heb oowk het boek pincode, daarvan moet ik leren: hfst. 1, 2, 3, 4, 7. :s
Een goede samenvatting kun je halen van www.examen.nl. De beste zijn de samenvattingen van docenten, dan moet je wel lid worden da kost geloof ik 1.30. Maar die samenvattingen zijn echt superfijn! :) :D |
Citaat:
|
Mensen die het boek pincode hebben: je hebt ook nog een boek van het jaar drie als het goed is. Daar staan veel belangrijke dingen in. Als ik het hier zo lees, hoeft niemand die te leren?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
boekje samengevat mavo C&D bestaat wel
|
Lijkt me niet slim om het hele boek te gaan leren, is gewoon te veel.
Zou gewoon veel examens gaan maken, en steeds herhalen en herhalen. |
He,
Ik wou ook ff vragen of iemand weet wat ik nou precies meot leren.. want er staat maar 2 onderwerpen die je moet leren consumptie en internationale ontwikkelingen.. in mijn boek (effect) zijn 2 hoofdstukken die zo heten.. er staan in dat hoofdstuk eigenlijk alleen maar begrippen die je moet kennen.. en niet iets met belastingstelsel of iets dergelijks.. of het onderwerp verzekeringen.. het lijkt me niet dat we alleen examen daar over krijgen.. of ben ik nou gek ? weet iemand wat voor een onderwerpen we precies moeten kennen voor het examen en of we het belasting stelsel nou ook nodig hebben.. want ik weet daar eigenlijk niks van af :) en ja als ik alleen die 2 hoofdstukken in mijn boek zou gaan leren en opeens morgen mijn examen ga maken en dat er ook hele andere dingen worden gevraagd dan ik heb geleerd dan ben ik de sjaak.. please kan iemand ff antwoorden ? alvast bedankt.. groetjes serge |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
We moeten uit deel 3: Hoofdstuk 1,2,4,6 en 8 Deel 4: Hoofdstuk 1,2,4,5,6,8 en 9 wij hebben het helemaal in ons pta boekje gekregen... wat je moet leren enzow dus das wel beter maar het staat er alleen van eco in dus das wel vaag :s |
Citaat:
|
is dit lieke knijff?
|
geen idee... :rolleyes:
|
Als je de dag voor het economie examen niet weet wat je moet leren...
dan ben je nogal laat |
nah ik trek me er ook niet zoveel van aan... aangezien ik nog voor niks geleerd heb :rolleyes: maar ik heb wel een paar proefexamens gemaakt dus dat telt ook wel mee eignelijk....
|
Citaat:
|
daaaaamn wat een KLOTE examen!
heb 'm helemaal verkloot :confused: |
Vond hem ook niet echt makkelijk,
Cijfer : tussen de 6.7 en de 8.2 Conclusie : een voldoende gehaald soms domme fouten gemaakt... :confused: |
:p ik kon hem niet helemaal perfect nakijken, maar ik heb in ieder geval tussen de 1.7 en de 3.2 . :rolleyes:
en aangezien ik een 0,8 moest halen voor een 4, beschouw ik dit best wel als geslaagd :rolleyes: |
Eco examen makkelijker als verwacht!
Moet t nog nakijken, maar heb zeker een voldoende :p |
Citaat:
|
42 punten.. tusse 7 en 8.5 :p
piece of cake.. iig geen boxen en shit :) |
Citaat:
die boxen waren makkelijk |
Zeker tussen de 5,6 en 7,1 (kan hoger worden) bij ik tevreden mee!
|
Hmm ik heb 35 punten... Ik moest minimaal een 6 halen.
op examan.nl staat dat ik een 5.9 tot een 7.4 heb. Heb ik nu wel een 6 of hoger??????????? :bloos: Ik moest een 6 halen! |
Citaat:
|
Het was best makkelijk ik heb nog niks nagekeken, dat doe ik misschien nog wel
|
Citaat:
en wat bedoel je met zon lage normering? |
Citaat:
|
Ik heb 25 punten, tussen de 4.4 en 5.9. Ik moest een 6.3 halen om een voldoende te staan, maar ik vind dak ut nog best goed heb gedaan voor iemand die geen economie kan, en het hele jaar geen les heeft gehad omdat de leraar uitviel. Maar ik heb toch 7 vakken, dus dan laat ik het maar vallen, het was toch een extra vak.
|
Hmm 25 : 59 is 42 % je hebt 42% goed.. Dus dat is toch ook een 4.2?
|
neej zo woord het niet gerekend... k het bij www.eindexamen.nu nagekeken, en daarna kan je ook ongeveer je cijfer berekenen...
gaat iets met normeringen ofzo :S |
Citaat:
|
hmm ik heb waarschijnlijk een 6.7:D ????
Zozo zeker wel |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:03. |