![]() |
heel even een heel leven
Heel even een heel leven
Ergens wanneer de storm ligt En ik en jij en wij gaan staan En ergens dat wij wij wel zijn En ergens dat wij samen zijn Eens wanneer het leven staat En ik en jij en wij gaan liggen En eens dat wij één zijn En eens dat wij geen wij zijn En dan draaien om die ene Om elkaar en om onszelf En een kus die duurt voor altijd Heel even een heel leven |
Ondanks dat ik normaal behoorlijke weerstand heb op herhaling, vind ik deze wel leuk. Het is zo dubbel allemaal, het betekent steeds net iets anders, op een gegeven moment wordt je helemaal overspoelt door al die woordspelingen(wij wij wel zijn, storm ligt, leven staat enzovoorts), heel origineel (y) .
Alleen deze regel: En eens dat wij één zijn Leest niet lekker vind ik, voor de rest heb ik er vrij weinig op aan te merken, leuk, vooral de titel :) . |
Citaat:
Verder bedankt :D |
Ja, dat zou ik beter vinden (y) .
|
jeetje, grappig. word inderdaad overspoeld met woordspelingen, verwarrend maar het heeft wel iets. "en dan draaien we om die ene" vind ik in dit opzicht erg leuk. ik weet niet of je dit bewust hebt gedaan, maar het lijkt of je tijdens het schrijven ook steeds om dingen heendraaide. daarom vond ik deze zin echt iets toevoegen en erg leuk om te lezen.
verbetering = goed. :) |
Leuk om te horen dat het leuk vond om te lezen!
Dat ik eromheen draai klopt wel een beetje, het gedicht gaat over een vrij uitgekauwde fantasie van hoe het zou zijn om met degene waar je verliefd op bent te zijn, en door er omheen te draaien werd het gedicht tenminste niet zo uitgekauwd :p "En dan draaien om die ene" heb ik niet bewust gedaan, dat is gewoon een hersenkronkel van mij ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:01. |