![]() |
hoe houdt je je relatie spannend??
zoals hierboven de vraag: hoe houdt je je relatie spannend??
tips?? hopelijk zijn jullie creatiever dan ik ... ;) |
Jezelf en je partner opgeven voor temptation Island. :D
|
:cool:
|
Samen dingen blijven doen, spontane dingen.
|
verrassen, verrassen en blijven verrassen...
beetje uitdagen is ook niet slecht |
hoe uitdagen?? ;) moet je dan in je string hem sexy/ondeugend aankijken of hoe bedoel je??
|
True, ik ben toch meer van het verassen, maar goed, voor mij moet het nog blijken want heb net anderhalve maand wat.. :)
|
Citaat:
|
nah, net waar je zelf van houdt. en idd, verrassen is een leuke. met datgene waar jullie van houden.
|
Mjah spontaan dingen gaan doen, bij ons is iig elke dag anders. We gaan ergens heen, maar uiteindelijk gaan we heel iets anders doen. Verder beetje gek zijn, je leeft maar 1x. Soms kennen we amper eten halen omdat we al ons geld al in het weekend hebben opgemaakt. De ene weekend gaat er hooguit 5 euro op en de andere zeker 700 euro.
|
Als het meisje zich ontwikkelt en je steeds nieuwe kanten en dingen van haar leert. Als ze de hele tijd hetzelfde blijft dan is de lol er snel van af.
|
tros bananen kopen...
|
^ spannend zeg.
Ja, spontane dingen zijn atijd leuk. Mn ex was zó niet-spontaan en had aan het einde van onze relatie nooit meer ergens zin in. Dat is zo dodelijk voor een relatie op den duur.. :p |
partner-ruil? :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
veel thrillers kijken
|
Citaat:
|
mmm leno en ik wij vullen altijd een bad met chocoladevla ....
|
Citaat:
|
Af en toe de tepelklemmen gebruiken helpt wel. Vooral als je ze onder stroom zet.
|
Citaat:
|
Citaat:
gewoon orgineel doen? niet steeds t zelfde? |
- plas seks
- poep seks - rimmen - sm - strippen - buiten seks - naar parenclubs - op verjaardagen onder de tafel aan de gang gaan - steek een dildo in de kont - scatten - tsja.. uh verzin zelf iets - ... :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:15. |