![]() |
Wat vind je de Mooiste dier
hoi
Wat vind jij de mooiste dier? Ik zelf vind een kleine poesje het mooiste. groetjes |
De tijger en de adelaar.
|
Vlo
|
arend en bison
|
Tijger en normale honden, niet van die hondjes die net zo groot zijn als een cavia :p
|
Een teek... :eek:
|
Citaat:
Wat vind jij het mooiste dier? |
Citaat:
|
een hond..
|
een klein poesje en een schildpad
|
Er zijn zo veel prachtige dieren vind ik.
Een mooi gebouwd paard of stier kan prachtig zijn, een grote roofvogel, een wilde tijger op jacht, een haai die door t water glijdt... Maar leg eens een insectje onder de microscoop, sommige insecten hebben geweldige kleuren en vormen! Met andere woorden: Ik kan niet kiezen ;) |
-Een Husky
-Een Deense Dog -een heel groot zwart of roodbruin paart met een huid/vacht dat glanst... - een pandabeer |
Tijger :)
|
een varken!
|
Een gazelle of een paradijsvogel of zo.
|
Hmm dat zijn er echt heel veel! Maar goed, omdat deze nog niet genoemd is: verschillende soorten vogels (die ik niet bij naam weet, maar ik doel op van die bijzondere exemplaren met veel mooie kleuren etc.)
|
katachtigen :)
|
Kat. :)
|
Zeepaardjes vind ik wel mooi.
|
Citaat:
75% van mijn doktor bezoekjes is veroorzaak door deze diertjes. |
ehm mijn kakatoe [roze met wit]
|
een lynx
|
|
Ik vind zwanen wel heel erg mooi. Hun sierlijkheid en de trots die ze dragen en als ze dan opvliegen... Het zijn gewoon mooie vogels:)
|
Ik vind orka's ontzettend mooi.
|
wolven vind ik mooie dieren
|
Citaat:
|
ik vind zeepaardjes wel mooi. En dat vogeltje die hierboven is gepost...die kijkt zo goedig en lief uit zn oogjes :bloos:
|
- een New-Foundlander
- een koe - een beer - een wasbeer -etc.. alle beestjes hebben wel iets vind ik :) |
'k vind zo veel dieren mooi, maar katten zijn wel favoriet.
Andere katachtigen vind ik ook mooi, musjes vind ik ook schattig en mooi, sommige honden net zo en zo zijn er nog wel meer. |
tja, een pussy natuurlijk :P
doe me toch maar een konijntje :) |
Een grote witte of cyperse pers (=kat). Zo'n lekker groot knuffelbeest :D
|
Siberische tijger.
|
De kauw!!!! :d :d :d
|
|
Citaat:
|
En ik vind eeuwenoude topics uppen niet leuk