![]() |
Stel dat je ex...
...je zou zeggen dat hij/zij nog veel voor je voelt, wat zou jij dan doen?
|
in mijn geval...
hem ermee feliciteren ofzo :confused: |
Het zou jou niets doen dan?
|
Nee, nu niet meer.
|
dat heb ik nu dus, mijn ex is tevens mijn beste vriend en komt opeens met de mededeling dat ik hem compleet maak en andere meisjes niet. Ik weet niet wat ik hiermee aanmoet..de vriendschap beeindigen wil ik niet. Maar ik moet ook niets meer van hem. Een tijdje afstand nemen is misschien het beste. Ben benieuwd wat jullie hiervan denken ja.
|
Citaat:
Wat is de reden dat het over is? ging 1 van de 2 vreemd? waren jullie gewoon uitgekeken op de relatie zeg maar? was er ruzie? Zou je meer details kunnen geven? |
Pech, heb het veel te gezellig met mijn nieuwe vriendje.
|
Citaat:
Je zou met hem hier gewoon eerlijk over kunnen praten. Hij is een goede vriend zeg je, dus moet hij dit kunnen begrijpen! Zeg dat hij een goede vriend voor je is, en dat je graag met hem optrekt...maar dat hij niet de persoon is met wie je een relatie aan wil gaan :) |
Ik zou er stiekem om moeten lachen, en toch even heel duidelijk maken dat het echt over is tussen ons en dat er 0,0 kans is dat het weer goed komt.
|
Citaat:
|
ik heb me er net bij neergelegd dat het uit is, dus ik zou heel verward zijn, maar toch even niks willen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hem uitlachen
|
tsja, zeggen dat ie wat laat is, en hem even flink laten lijden. en dan zelf maar beslissen of je hem weer terugwilt of dat je vind dat het echt serieus over was.
|
Ongeveer een maandje geleden had ik een vergelijkbare situatie.
Toen heb ik gezegd dat ze nog steeds een lieve schat is maar dat het niets meer wordt. |
Ik zou zeggen dat hij een ongelofelijke sukkel is die mij niet waard is(en dat is ook zo) en mij dus nooit meer zal hebben. Ben allang blij dat ik van m af ben zeg.. :)
|
Dan heeft 'ie toch echt pech.
Ik denk dat ik hem in eerste instantie niet zou geloven en heel dom antwoorden: 'Haha, leuk hoor.' :p |
Hangt af de jongen zelf, mijn gevoelens voor hem op het moment dat hij het toegeeft, hoe de relatie was, hoe het afgelopen is
|
hahaha niet dat ik me dit kan voorstellen, maar dan zaktie maar mooi in de stront; boontje komt om ze loontje...
ik heppet wel uitgemaakt maar ok Ben heel vliefd op me nieuwe vriendje en daar komt me domme ex eg ni tussen.. tis ni voor niks me ex... |
ik zou niks meer met m beginnen.. tis toch niet voor niets uitgegaan?
|
op het moment.. dan hoef ik hem echt niet terug...
|
Dat het gevoel niet wederzijds is, en dat ik iemand anders heb, waarvan ik denk dat we veel beter bijelkaar passen. Komt misschien lullig over, maar zo is het wel :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zou ik zeggen "Leuk, alleen daar heb je geen klap aan"
|
niet op ingaan. Het wordt toch niet meer zoals eerst. :nono:
|
Best wel schrikken en vragen waarom hij daar nu inene mee komt...
|
duidelijk erop wijzen dat het niet voor niets uit is, en ik geen speelgoed ben, een jojo ofzo :nono:
|
Citaat:
Maar het zou me wel iets doen. |
op dit moment is het al 9 maanden uit met me ex ofsow, zou me echt heel weinig / nix meer doen. en zou 100% cker niets meer met em beginnen!!
|
dan zou ik eigenlijk behoorlijk blij zijn :o
|
Goed vinden, want haar huidige vriend is een pau-perrrrrr. Niet dat ik haar terug wil, maar toch :)
|
tsja... niks... heeft ie pech. Heb een vriend, ben ik gelukkig mee :)
|
Ik zou niks meer met hem beginnen, het wordt toch nooit meer als vroeger. Maar ik zou er wel van schrikken.
|
Bij de een zou ik zeggen; Daar kom je wat laat mee...
En bij de ander zou ik zeggen dat het niet voor niks uit is, lijkt me duidelijk. Ik wil trouwens geen ex meer terug, het wordt namelijk nooit meer zoals 'toen'. |
Dat doet-ie. Mijn reactie ligt meestal ergens tussen: 'mja, sorry, het kan echt niet meer' en 'als je nou niet snel ophoudt met zeiken, hang ik op'. :|
|
Citaat:
Kijk, ik snap vaak niet dat mensen erover nadenken. Het is toch niet voor niets je ex? En als het uit is vanwege gevoelens waarvan aanvankelijk gedacht werd dat die veranderd waren. Taboe. |
In mijn geval hem heel erg hard uitlachen :D Had ie me maar niet als sexspeeltje moeten gebruiken een half jaar lang :D
|
Citaat:
|
hem zeggen dat hij daar wat eerder mee had moeten ( zoals toen het uitging) en dat ik hem nu echt niet meer hoef.
denk dat ik zelfs heel hard zou gaan lachen |
Huilen.
Ik mis hem nog elke seconde van de dag en hoe vaak iedereen ook zegt dat het ooit wel overgaat: op dit moment voel het echt totaal niet zo. |
Lekker vaag dit..
|
uit = uit en blijft uit
|
Citaat:
Maare, ik zou het negeren en hem anders vertellen dat ik met die boodschap niets kan, dat ie zn gevoelens beter aan een ander kan spenderen |
Bij M: Leuk om te horen :)
Bij G: Ik zou behoorlijk in de war zijn... :| In beide gevallen zou ik er in ieder geval niet op in gaan :) |
dat zou dope zijn, maar dat is ook zo, maar het is toch niet zo tof.
jaha. |
uitlachen. Hoef em nooit meer terug.
Ben veel te blij met me huidige vriend |
vragen waarom hij het dan uitgemaakt had..... :S
Maar ik zou niet opnieuw iets met m'n ex willen |
Ik denk dat ik nog best wel gevoelens heb voor haar. :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:22. |