![]() |
krijg je spullen van school
sommige scholen geven spullen voor de examens.
Spullen als woordenboeken binas wisforta etc. Wie moet dit zelf meenemen / kopen en wie krijgt dit van school |
Alles zelf meenemen.
|
Ik heb geen idee, dus ik neem alles maar netjes zelf mee.
Behalve Wisforta, daarvan weet ik zeker dat ik hem krijg. |
Ze hebben wel woordenboeken en een paar extra grafische rekenmachines, maar de rest moet je zelf meenemen.
|
Citaat:
wisforta??! |
Citaat:
dat krijg je bij je examen wiskunde en daarop / daarin staan allerlei formules die je dan dus niet uit je hoofd hoeft te kennen maar gewoon op mag zoeken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
neem gewoon alles zelf mee --> krijgen we er een van school --> no problem
|
Citaat:
|
formulekaart, binas en atlas krijgen we. woordenboeken moeten we zelf meenemen
|
We krijgen alles van school.
|
Boeken voor exacte vakken moet je zelf verzorgen, net als woordenboeken bij Frans 2 en Duits 2 :o Woordenboeken Latijn en Grieks worden geregeld, net als formulekaarten bij wiskunde.
|
Ik moet voor Frans, Engels en Latijn zelf woordenboek meenemen en eerst natuurlijk laten controleren.
Bij wiskunde krijg ik een wisforta en bij aardrijkskunde een atlas. Joepie. |
Wij moeten alles als GR, formulekaart, Biodata, woordenboeken enz. zelf meenemen.
|
Wij krijgen alleen koffie of thee :D
|
Citaat:
Maar woordenboeken enz moeten we dus allemaal zelf meenemen. |
Voor mij in het verleden:
Citaat:
|
woordenboek en wisforta zelf meenemen. Binas en biodata krijgen we
|
Binas en/of biodata moeten we zelf meenemen verder is het enige dat we krijgen een formule kaart voor wis......
woordenboeken moeten we dus ook mee rond zeulen...... Helaas......... Kusje |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
alleen atlas krijgen wij, rest zelf meenemen. wat wel stom is dat als je bio in je vrije deel hebt wij geen binas hebben terwijl deze wel als hulpmiddel staat aangegeven.... is deze nodig of zou k t ook zonder kunnen??
|
van school
behalve rekenmachine en binas. en dan potlood en pennen enzo |
voor aardrijkskunde krijgen we atlas.. en voor engels en nederlands dacht ik ook de woordenboeken.. maarja, instructies zullen we nog wel krijgen!
|
we krijgen helemaal niets...
|
Citaat:
|
Lenen kan altijd.... zelf bij je hebben is altijd beten
:) Jams |
Wij krijgen potloden, pennen, gum en eventueel gekleurde potloden van school. Binas, atlas en woorden boeken moeten we zelf meenemen. Wel zoveel tijd van te voren inleveren, ze moeten gecontroleerd worden of er in geschreven is enzo.
|
Geen idee eigenlijk :|
|
Citaat:
Bij havo hebben ze steekproefgewijs wat doorgebladert. Maar als je betrapt wordt heb je echt een probleem, ik durfde het risico niet te lopen en ik heb alle potloodstreepjes die in tabellen stonden ook allemaal uitgegumt. |
Ik weet het niet zeker, dus neem ik alles zelf mee
|
Citaat:
|
[ ik durfde het risico niet te lopen en ik heb alle potloodstreepjes die in tabellen stonden ook allemaal uitgegumt. [/B][/QUOTE]
Is dat echt nodig, die lijntjes samen vormen toch geen woorden of iets dergelijks. Dan kunnen ze dus ook niets doen |
Citaat:
|
ik weet het niet eigenlijk... ik neem het zelf wel mee, maar over de atlas ga ik het toch nog maar eventjes navragen, want om die nou helemaal mee te gaan slepen ;)
|
Citaat:
Moet je dat kopen ofzo, wat een gierige school :D |
binas/wisforta/atlas krijg je van school.!
|
bij ons net zo... gelukkig krijgen wel alles wat betreft woordenboeken atlassen
|
Bij ons krijg je alleen een woordenboek als je het bent vergeten zeg maar.
Even offtopic wat is een Wisforsa? |
Citaat:
De formulekaart is het enige dat wij krijgen, de rest moeten we zelf meenemen. |
oh ik vind het wel raar dat we geen formule kaart krijgen.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:58. |