![]() |
Leukste Radiozender <poll>
naar welke zender luisteren jullie eigenlijk naar? ikke meestal 538 of 3fm... Alleen de ontvangst hier in Assen is zoo slecht :mad:
maar goed:) welke en waarom? |
Als ik radio luister is het meestal Arrow. En op mn wekkerradio staat Studio Brussel, dus daar word ik mee wakker.
Maar ik luister veel vaker cd's, platen en mp3 :) |
Anders nl:
http://www.proxis.be/IMG4/04/16/91/4169164L.jpg Wave 103 - Where the boys wear more make up than the girls... |
3fm.
|
538
|
k heb in mijn hele leven denk ik maar ong. 20 x naar de radio geluisterd...
toen ik klein was muziek van de tv en mijn ouders, en sinds een jaar of 5 download ik muziek dus nooit ergens voor nodig gehad :cool: (y) radio suxxx als ik er een zou luisteren zou het idnt zijn, maar die kunnen we hier niet ontvangen geloof ik... (zuid-oost utrecht, tegen houten aan...) |
Who needs guitars? We've got little computer synthesizer thingies!
|
Radio Donna of Radio Contact
|
radio 3FM
|
Ik heb alleen de radio aanstaan als ik een eitje aan het bakken ben of iets dergelijks, en dan is het altijd Radio 2
Daar draaien ze namelijk redelijk wat oude Rock 'n roll, dingen als de Kingsmen, The Beach Boys, Beatles... |
3fm... nu nog, maar na die volksverhuizing (de wild, stenders, beelen etc) weet ik het nog niet. Ik vind het meestal wel leuk om ook naar het DJ-gelul te luisteren
vorige week was het de week van de jaren 80 (n) , toen heb ik een week RTL FM aan gehad en dat beviel ook wel goed. |
Citaat:
uit de jaren 80 komt zúúúlke vette pop (y) :cool: |
Citaat:
|
anders... ik luister (bijna) nooit naar de radio
|
Citaat:
alleen als ik wakker word, dan hoor ik efkes 3 fm |
538. Evers staat op :)
|
Net iets vaker Radio 538 dan ID&T Radio :o
|
skyradio
lekkere rustige muziek en nog belangrijker: ik heb een hekel aan DJ's! |
3FM
maar ik luister vrijwel nooit radio, vaker cd's, of mp3's.. |
Citaat:
ook nooit nieuwe liedjes ofzo Altijd hetzelfde, it sux. |
yorinfm
|
Ik zit nu op m'n werk en daar staat Sky Radio aan, en idd je hoort zeker twee keer per dag Marco Borsato.....
|
Maar qua ether radio luister ik het liefst naar Fresh FM, volgens mij is dat een lokaal radiostation. Die draaien alleen maar dance enzo (y) Geen gezeur van DJ's en geen zemelige zwijmelplaten.
|
Citaat:
Die DnB radio met die heel irritantje DJ/MC of wiv wat het voor moest stellen... Geef mij dat dan maar liever dan Wave 103. |
3fm.
|
Ik heb gekozen voor Yorin, maar Noordzee & Sky & 538 vind ik ook leuk :p
|
3fm. Luister ook redelijk veel 538, maar eigenlijk alleen naar edwin evers in de ochtend.
|
538
|
538, regelmatig leuke gasten en evers staat op :D
|
robert jensen gaat toch naar 538?
|
Ik luister alleen naar radio 1.
|
Sky Radio
|
Noordzee :)
|
Citaat:
|
Ik luister bijna geen radio, maar als ik luister als ik wakker word, dan word ik wakker met 3FM... Maar Kink is af en toe ook best naar te luisteren..
|
Citaat:
Op mijn wekkerradio staat Noordzee (Gordon), verder luister ik Radio Noord-Holland En Radio 1 (Langs de Lijn) voor sport. |
Ik luister t liefst naar Radio 538.
Mijn wekkerradio staat op 538. Als ik overdag radio aan heb staat ie op Sky Radio (vind ik een kutzender, maar ja, mn vader die heeft die opstaan en anders hoor ik heel de tijd 2 liedjes door elkaar, dat is super irritant!). En op t werk staat ie op 3FM, vind ik ook niet echt alles. Maar af en toe wel grappig. |
Citaat:
|
op mijn kamer staat ie op 3fm, maar mijn ouders luisteren altijd naar radio 2, dus als ik onder ben staat 'ie meestal op radio 2, of ik heb hem omgezet
maar 3fm is mijn 'favoriet' |
Daar let ik niet zo op, ik kijk alleen ff of er leuike muziek speelt anders zet ik em uit
|
's morgensvroeg vind ik 538 heerlijk. grappenmakers.
|
538 gestemd. Maar alleen om Edwin Evers :cool:
Ze draaien verder te veel Dance op die zender (n) |
ik word wakker met Yorin en hier in de keuken staat ook yorin aan. Eerder was het altijd 538, maar we zijn overgestapt :p
|
Citaat:
maar nu idols is afgelopen is yorin nix. Radio538 draait gewoon betere muziek (y) |
Noordzee, Yorin of 538.
|
Kink FM, maar dat kan ik alleen luisteren als m'n ouders niet huis zijn, want we hebben alleen kabelradio in de woonkamer :mad:
|
Fun X
|
Citaat:
Qua internetradio is het Ghoul School voor deathrock enzo en digital gunfire voor ebm synthpop en industrial |
Citaat:
Ik ben een Kink FM fan. Probleem: Men gooit nu 30 zenders op de kabel en we hebben maar 29 voorkeuze mogelijkheden. Bij het automatisch opzoeken heeft mijn radio Kink er dus uitgelaten en ik ben te lui om het op te zoeken. Ik luister ook wel eens naar klassieke radiozenders zoals Concert Radio, maar dat is meestal alleen als we uitgeweest zijn. |
Ik luister niet meer zo vaak radio. Vroeger luisterde ik altijd 3fm.
En op mn wekkerradio staat geloof ik Radio Gelderland, omdat ik dat tenminste altijd kan ontvangen en zo niet wakker word met ruis. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:19. |