![]() |
Ab King Pro
Hee, worden jullie ook gek van die reclames van Tell Sell?:) ik in ieder geval wel... allleeen ik zag een reclame over de Ab King Pro en dat lijkt mij een best wel goed apparaat...
heeft iemand hier ervaring mee? |
niemand? :|
|
Alles op Telsell word als goed gepresenteerd, waarschijnlijk zal het ook niet werken.
|
tja
|
Wij hebben zelf een ab king pro :p , en toen ik nog op fitness zat stonden er 6 van die dingen. Dus ze zijn wel degelijk goed.
|
hmmm, mag ik hem van je kopen?:D
|
sommige dingen van Tell Sell zullen wel werken maar het zijn zulke domme filmpjes die ze er van maken.
|
Ab king pro werkt inderdaad goed
heb m 1 x gebruikt en voelde het al meteen ik dnek als je een goed schema maakt en niet te enthousiast bent je een mooie buik ervan krijgt;) |
is dit sport? :confused:
|
op het tellsell filpje lijkt het allemaal heel makkelijker te gaan maar het is wel hard werken hoor op de ab king pro..vooral als je die stand probeert waar je een 200 graden hoek maakt..
|
Nog nooit van gehoord?
|
Ze presenteren het altijd alsof het ontzettend goed werkt, dat je dan een prachtig lichaam krijgt etc.
Toch is het vooral je doorzettingsvermogen dat de doorslag geeft, niet de machine.. Er staan namelijk al zoveel fitnessmachines weg te roesten! |
nou...ff over die ab king pro...nooit kopen dus...ik had er dus een...maar die was dus na 2 dagen kapot...
er is gewoon iets afgebroken waardoor die niet meer te gebruiken is... (en nee ik ben niet zo zwaar dat ie mn gewicht nioet aankon;)) |
Wij hebben er één. Je voelt je buikspieren goed, maar zie nog niet echt zichtbaar resultaat. Maar dat resultaat op tv halen ze doordat ze ook een streng (bijgeleverd boekje) dieet volgen. Daar doe ik dus absoluut niet aan :p .
|
Citaat:
Damn doe gewoon chrunches mensen dat Ab King gezever is onzin. Het werkt, uiteraard, maar het enige dat het goed, als het juist is afgesteld op je lengte, is je nek wat ondersteunen. Verder train je alleen je buikspieren en thats it, zo werkt het niet. Je moet cardio doen, een goed en streng dieet volgen en het best ook nog zwaar met gewichten trainen wil je een goed lichaam ontwikkelen. Maar ach.. laat er wat bodybuilders en fitness atletes bij door het scherm lopen die 6 dagen van de week trainen, AAS gebruiken en 365 dagen per jaar op dieet zijn en de mensen geloven je wel. Neem die voor en na fotos nou, na een maand met de Ab King had de moddervette proefpersoon niet alleen een wasbordje maar ook nog schouders als kanonskogels, een dikke borst, en lattisimus als een vliegdekschip. Allemaal van de Buikspier Koning zeker. Joehoee, kopen maar en verlies 10 kilo in maar liefst één week! :| |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:10. |