![]() |
bi, les, hetero??
hey, ik ben zelf een meisje maar ik word zeg maar meer opgewonden van een man en een vrouw die het met elkaar doen dan 2 vrouwen... Ik word altijd verliefd op meisjes maar ik ben sowiezo nog maagd hoor... ik heb zeg maar wel een beetje geproefd van meisjes :p dus, wat denken jullie?? bi, lesbisch of hetero??
Kus Soes |
Daar kunnen wij naturlijk niet over oordelen, dat kan alleen jij zelf!
Luister naar je hart en gevoel. |
labels labels het is toch wel uitgebreider dan dat
|
Bi lijkt me erg handig, dan kun je op iedereen verliefd worden en met iedereen naar bed. Ik kan een meisje nog zo leuk en lief vinden, ik word gewoon niet echt verliefd op haar. Zelfs alleen voor de sex kan ik het niet, dat voelt incestueus. Ik kan het wel willen, maar het voelt gewoon niet goed. Ik ga toch ook niet met mijn zus naar bed?
|
Citaat:
zou best een keer wat willen doen met een meisje. Gewoon voor de fun, kijken hoe 't is. Maar verliefd worden nee, daarvoor zijn mannen gewoon een stuk leuker voor. |
Citaat:
|
Citaat:
Een jongen kan ook meer voor je gaan voelen. Zolang je van te voren van elkaar weet hoe het zit. Maargoed, ben sowieso niet zo'n fan van one night stands e.d. @TS: eh, tja dat kan iemand moeilijk voor jou bepalen natuurlijk, zoals al gezegd werd. |
Hihi, ik denk dat je gewoon dom bent, sorry
|
Citaat:
|
uh... maakt et uit of er een benaming is voor jou sexualiteit?? Het gaat er tog gewoon om dat als wanneer jij iemand leuk vind dat je daar dan lekker vliefd op kan zijn. Of dat nu een hij of een zij of allebei is maakt niet uit... als diegene jou ook ziet zitten en jullie gelukkig met zijn tweeën zijn dan maakt et eg vet nx uit!! Wat jij wil wijfie :D ;)
xxx |
Je wordt altijd verliefd op meisjes? Dat klinkt vrij lesbisch. Tenzij je bedoelt dat je meisjes en jongens allebei heel vaak aantrekkelijk vindt en een paar keertjes verliefd bent geweest en dat die keertjes toevallig op een meisje waren.
|
Citaat:
|
Als je jezelf onder één van de drie kopjes plaatst en dat tegen mensen gaat vertellen, snappen ze er geen bal meer van als je gevoelens veranderen. Als je bijvoorbeel tegen iedereen zegt dat je les bent en ineens verliefd wordt op ee jongen.......
Waarom wil je jezelf in een hokje stoppen?? |
het is me helemaal duidelijk: geen van drieeen
|
Citaat:
En @TS: probeer jezelf niet in een hokje te stoppen! Gewoon lekker doen wat je voelt. Na een aantal jaren "weet" je het misschien. |
Citaat:
Maar ik geef toe, iets wat voor de fun begint kan heel snel uitgroeien tot veel meer dan dat. Als je eenmaal durft. |
Citaat:
Sowieso is het bij mij taboe om een label te hangen aan wat dan ook, en je zou het dus ook niet zo moeten vragen/laten beoordelen. Het lijkt me toch wel duidelijk dat je allebei wel interessant vindt, net als 99% van het menselijke ras.... :o |
zullen we bi doen, zit je nooit fout :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:10. |