![]() |
hoelang al geen seks?
hoelang heb jij het volgehouden zonder seks?
|
ruim 18 jaar.
hoe boeiend. |
Zonder seks is niet erg, zonder liefde, dat nekt je.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De eerste 17 jaar van mijn leven. :rolleyes:
|
nou, toch wel een jaar of 16 is mn record hoor.
|
ik zou het mijn hele leven wel vol kunnen houdem je gaat er nl niet aan dood
|
Citaat:
|
Bijna 16 jaar :eek:
|
En toch vraag ik me af wat het nut is van dit topic...
|
wie niet
|
Dat ligt eraan wat je onder seks verstaat.
|
die uitspraak van Juno is echt waar ja.. Ik zit nou al een jaar zonder sex, ok, jammer, maar op een gegeven moment komt dat wel weer. Zonder liefde is veel erger. Kijk, als je zin hebt in sex, masturbeer je. Maar als je zin hebt in een knuffel of lieve woordjes in je oor, hoe wou je dat dan gaan doen in je uppie?
|
ruim 16 en een half jaar
en als dat niet telt, dan zeven maanden |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sex is echt ontzettend makkelijk om te krijgen, maar liefde en aandacht, dat ligt een stuk moeilijker. En als je het zoals ik gecombineerd wenst, heb je helemaal een eisenpakket.
|
Citaat:
Zoals dat seks toch een belangrijkere rol speelt dan ze dachten en dat ze daarom in de 'valkuil' van 't vreemdgaan zijn gelopen. |
2 maanden :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Te lang alweer. Maar ik heb meer behoefte aan een relatie; iemand om dingen mee te delen, lekker tegenaan te liggen, te knuffelen en te vertellen hoe de dag was enzo... als werkelijk aan die sex. Zou de perfecte gelegenheid voor een one-night-stand zich voordoen dan zou ik dat misschien niet afslaan, maar ik weet wel van te voren dat het waarschijnlijk tegen zou vallen.
Gewoon omdat 1 van de lekkerste dingen van sex in een goede relatie is om na afloop heerlijk dicht tegen elkaar in slaap te vallen, en zo open zou ik niet kunnen zijn met een ONS. |
al een half uur :|
|
Citaat:
|
13 jaar.... en nu een dag of 2....
|
16 jaar... en toen kwam ik de ware tegen :D
|
Citaat:
|
"je gaat er namelijk niet aan dood"
|
Citaat:
|
Ruim 18 jaar
|
Euhm, een jaartje of 17...
Maar écht zonder sex, ik denk een week of drie, maar dat komt omdat ik niet meer verliefd was, en dan geen sex kan hebben met iemand. Met andere reden: een week en drie dagen denk ik, ik ging op vakantie |
Citaat:
|
15 jaar. Daarna iets van 4 maanden.
Stel nu dezelfde vraag eens maar dan met als vraagstelling: hoe lang, was de langste periode zonder sex na je eerste keer? |
15 jaar en tot nu toe bijna 4 maanden
|
Citaat:
|
Buiten de eerste 18 jaar van m'n leven, nu ook al weer een hele lange tijd. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
20 jaar \m/
|
14 jaar en sinds ik actief ben 3 weken, maar dat kwam omdat we beiden op vakantie waren :o
|
Citaat:
Inderdaad. Wat mij betreft is die post van juno ook gewoon de 'essential post' in dit topic. |
Citaat:
De manier van omgang met deze dingen ligt immer aan de persoon zelve. En of je nu ouder bent of niet, je kan dingen missen in een relatie die je bewust of onbewust opzoekt bij anderen dan je partner. |
al sinds mijn geboorte, en er is niks moeilijks aan :D
|
vijftien en een half jaar..
|
tot mn 16 de.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:18. |