![]() |
plastische chirurgie?
Omdat wij bezig zijn met een onderzoekje over plastische chirurgie zou ik graag eens willen weten wat jullie er nu van vinden.. iedereen mag m invullen..
1: Man/vrouw 2: Leeftijd: 3: Heeft u weleens gebruik gemaakt van cosmetische of herstellende chirurgie? a) ja van beide b) alleen van herstellende chirurgie c) alleen van cosmetische chirurgie d) Nee, nooit 4: Zou u een cosmetische behandeling willen ondergaan? a) ja, want... b) weet ik nog niet c) nee, want... 5:Wat vind u van cosmetische chirurgie? a) Ik vind het goed dat mensen hun lichaam kunnen veranderen als ze niet tevreden zijn met hun lichaam. b) Ik vind het onzin, ik vind dat mensen zichzelf moeten accepteren zoals ze zijn. c) Als mensen een behandeling ondergaan moeten ze het zelf weten, zolang ik het maar niet hoef! d) mijn mening is anders, namelijk: 6: Als u iets aan u lichaam zou willen veranderen, wat zou dat dan zijn: a) niks b) buik c) billen d) gezicht e) anders, namelijk: 7: Wat weerhoud u van cosmetische chirurgie: a) niks b) de risico's van een behandeling c) het resultaat d) de kosten 8: Kent u mensen in uw omgeving die cosmetische chirurgie hebben ondergaan? a) nee, geen b) ja 1 of 2 personen c) 2 tot 5 personen d) meer dan 5 personen 9: Denkt u dat men cosmetische chirurgie in de loop der tijd meer is gaan accepteren? a) ja, vroeger was het echt een taboe en nou niet meer b) nee, men accepteerde het altijd al c) nee, het is nu nog steeds een taboe d) geen mening |
mijn antwoord op al je vragen en meer is: LEPRA!
duh |
hoezo wou ik dit topic ook net openen, maar dan serieus en leuk.
Man,19,D,B,A,D,A,A,A. Alsjeblieft! |
danku
|
zo is het toch helemaal niet leuk?
:( :( come on babe , take a walk on the wildside... |
1: vrouw
2: Leeftijd: 20 3: Heeft u weleens gebruik gemaakt van cosmetische of herstellende chirurgie? d) Nee, nooit 4: Zou u een cosmetische behandeling willen ondergaan? c) nee, want...vind ik niet nodig en maak me niet druk om het krijgen van rimpels e.d. 5:Wat vind u van cosmetische chirurgie? d) mijn mening is anders, namelijk: als het gebruikt wordt na een ongeluk ofzo dan vind het wel een goede uitvinding. Verder vind ik het onzin en zouden mensen zichzelf idd beter kunnen accepteren. 6: Als u iets aan u lichaam zou willen veranderen, wat zou dat dan zijn: a) niks 7: Wat weerhoud u van cosmetische chirurgie: b) de risico's van een behandeling c) het resultaat d) de kosten 8: Kent u mensen in uw omgeving die cosmetische chirurgie hebben ondergaan? a) nee, geen (niet dat ik weet) 9: Denkt u dat men cosmetische chirurgie in de loop der tijd meer is gaan accepteren? a) ja, vroeger was het echt een taboe en nou niet meer (er zijn nu zoveel mensen die het doen en bijna niemand kijkt er nog van op) |
oh en als mn tieten ooit gaan hangen dan worden ze gewoon gelift hoor.. (y)
|
Citaat:
|
ik wil misschien wel een borstvergroting ofzo
of mijn schaamlippen laten liften net als de concierge van mn oude school |
1: Vrouw
2: 16 3: B) alleen van herstellende chirurgie 4: B) weet ik nog niet 5: A) Ik vind het goed dat mensen hun lichaam kunnen veranderen als ze niet tevreden zijn met hun lichaam. 6: B) buik 7: A) niks 8: A) nee, geen 9: A) ja, vroeger was het echt een taboe en nou niet meer Alsjeblieft :). |
Citaat:
dan kan ik die foto uitprinten :bloos: |
als voorbeeld?
|
Citaat:
|
Citaat:
ik moet er niet aan denken om dat te zien, als je weet hoe dat mens er uit ziet dan wil je niet eens meer denken aan het feit dat ze voortplantingsorganen heeft :s |
Citaat:
|
:D
hehe, nu wordt het wel erg eng he Leep |
Citaat:
|
voodoo-pop...
|
nee stalkers zijn eng :s
ik kan je wel opbellen en met een hele lage stem hijgen dat je me moet pijpen. |
Citaat:
|
Citaat:
maar die telefoontjes lijken me wel fijn ja, doe maar :p |
:D
maar waarom gingen die bruggies je stalken dan in godsnaam:confused: |
Citaat:
|
Citaat:
ik snap er ook niks van ik heb ze nog aangeboden dat ze mn dreads mochten kopen voor 2 euro per stuk toen ik ze er af ging halen, maar ze hadden niet genoeg geld :( |
Citaat:
|
hij was inderdaad wel wat wratten van zijn hoofd kwijt...
|
awww wat schattig, Lepie met 2 van die stalkertjes van 1meter
|
iemand trouwens die documentaire over die vrouw met een tumor van 90 kilo gezien?
|
Citaat:
|
Citaat:
2) 19 3) D 4) A, want... die staat namelijk al in de planning 5) A 6) E, namelijk mijn voorgevel 7) A 8) B 9) D, het interesseert me geen reet wat 'men' ervan vindt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
2: Leeftijd:16 3: Heeft u weleens gebruik gemaakt van cosmetische of herstellende chirurgie? d) Nee, nooit 4: Zou u een cosmetische behandeling willen ondergaan? c) nee, want... 5:Wat vind u van cosmetische chirurgie? c) Als mensen een behandeling ondergaan moeten ze het zelf weten, zolang ik het maar niet hoef! 6: Als u iets aan u lichaam zou willen veranderen, wat zou dat dan zijn: a) niks 7: Wat weerhoud u van cosmetische chirurgie: b) de risico's van een behandeling c) het resultaat d) de kosten 8: Kent u mensen in uw omgeving die cosmetische chirurgie hebben ondergaan? a) nee, geen 9: Denkt u dat men cosmetische chirurgie in de loop der tijd meer is gaan accepteren? d) geen mening |
jezus een tumor van 90 kilo, how charming is that :|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja, dat ding zorgde ervoor dat haar hart voor drie personen moest kloppen ofzoiets, en was binnen twee jaar zo groot gegroeid.. t zag er niet echt netjes uit, zo'nm vleeshomp rond je middel, verder was ze ook supermager.
|
Citaat:
|
2: Leeftijd: 17 3: Heeft u weleens gebruik gemaakt van cosmetische of herstellende chirurgie? d) Nee, nooit 4: Zou u een cosmetische behandeling willen ondergaan? c) nee, want ik ben al knap genoeg :p 5:Wat vind u van cosmetische chirurgie? b) Ik vind het onzin, ik vind dat mensen zichzelf moeten accepteren zoals ze zijn. 6: Als u iets aan u lichaam zou willen veranderen, wat zou dat dan zijn: b) buik, maar dat lukt met een beetje serieuzer trainen er ook wel 7: Wat weerhoud u van cosmetische chirurgie: a) niks 8: Kent u mensen in uw omgeving die cosmetische chirurgie hebben ondergaan? d) meer dan 5 personen van oorcorrectie tot gehele boven en onder kaak correctie 9: Denkt u dat men cosmetische chirurgie in de loop der tijd meer is gaan accepteren? a) ja, vroeger was het echt een taboe en nou niet meer al is het wel een beetje overdone met al die rare programma's (make me beautifull, extreem makeover) |
2: Leeftijd: 16 3: Heeft u weleens gebruik gemaakt van cosmetische of herstellende chirurgie? d) Nee, nooit 4: Zou u een cosmetische behandeling willen ondergaan? c) nee, want... gewoon niet. 5:Wat vind u van cosmetische chirurgie? c) Als mensen een behandeling ondergaan moeten ze het zelf weten, zolang ik het maar niet hoef! 6: Als u iets aan u lichaam zou willen veranderen, wat zou dat dan zijn: c) billen/bovenbenen maar ik moet gewoon eens gaan sporten. 7: Wat weerhoud u van cosmetische chirurgie: b) de risico's van een behandeling c) het resultaat 8: Kent u mensen in uw omgeving die cosmetische chirurgie hebben ondergaan? b) ja 1 of 2 personen 9: Denkt u dat men cosmetische chirurgie in de loop der tijd meer is gaan accepteren? d) geen mening |
2: 18 3: d) Nee, nooit 4: c) nee, want ik ben liever puur natuur. 5: d) mijn mening is anders, namelijk: Ik vind het goed dat mensen hun lichaam kunnen veranderen als ze er ernstige trauma`s aan over hebben gehouden (flaporen, scheve neus) maar als mensen hun hele gezicht gaan verbouwen om op Britney Spears te lijken vind ik dat toch echt té ver gaan. Net als je borsten 5 cupmaten groter te laten maken. 6: e) anders, namelijk: dat is privé 7: a) niks 8: a) nee, geen 9: d) geen mening |
[
1: vrouw 2: Leeftijd: 17 3: Heeft u weleens gebruik gemaakt van cosmetische of herstellende chirurgie? d) Nee, nooit 4: Zou u een cosmetische behandeling willen ondergaan? b) weet ik nog niet 5:Wat vind u van cosmetische chirurgie? d) mijn mening is anders, namelijk: Aan de ene kant vind ik het wel handig dat je dingen kunt veranderen als je er niet tevreden mee bent, aan de andere kant vind ik het tegennatuurlijk en moeten mensen zichzelf inderdaad accepteren. 6: Als u iets aan u lichaam zou willen veranderen, wat zou dat dan zijn: c) billen 7: Wat weerhoud u van cosmetische chirurgie: b) de risico's van een behandeling d) de kosten 8: Kent u mensen in uw omgeving die cosmetische chirurgie hebben ondergaan? a) nee, geen 9: Denkt u dat men cosmetische chirurgie in de loop der tijd meer is gaan accepteren? a) ja, vroeger was het echt een taboe en nou niet meer |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:40. |