![]() |
Beeckestijnpop 2004
Voorlopige line-up:
Hoofdpodium 13.10-13.35 Puur 14.00-14.50 16 Down 15.20-16.10 Rude Rich and the High Notes 16.40-17.30 Kopna Kopna 18.00-18.50 Epica 19.20-21.10 The Sheer 20.40-21.30 Vive La Fête OXY-podium Tico Dive Cereal Solid Rocket Booster Stillborn Zaterdag 12 juni, Velsen-Zuid Toegangsprijs: €0,00 |
moet dit niet op N&F?
|
sinds wanneer?
|
mu->n&f
|
Oke, dat laat ik aan de mod over. :p
|
oeh vive la fete en ook nog vlakbij
ik ben er (y) |
he die moet naar mij
:cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En gefeliciteerd!! |
is wel leuk festival idd... maar er is dit jaar niet echt iets waarvoor ik helemaal naar velsen-zuid ga fietsen...
|
jawel, voor die blonde stoot van vive la fete daniel
|
waar ligt velsen :o
|
Citaat:
Ik ga echt voor Epica die zijn best wel heel erg goed! :) |
hmm dat is nog best wel dichtbij.. en ik vind het helemaal niet erg om vive la fête nog eens te zien..
een half uurtje met de trein voor 3,20.. |
ja ik ga denk ik ook
als het mooi weer is tenminste en ik zin heb om dat eind te gaan fietsen.. |
Citaat:
|
Citaat:
ohmaar ik ben de volgende dag jarig en vier het mss dan. Nja, geef ik daar me feestje wel ofzo. :p :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
ov is dan nog geldig...misschien kom ik dan ook wel
|
Viva la fête! was :cool:
|
Oeps. Vergeten. Achja.
|
K was er om half 6 om Epica te zien en k was weer weg :p
Dat einde van Kopna Kopna zoog :o |
haha epica is echt de grootste kutband die er in nederland rondloopt, kopna kopna één van de betere
imho :rolleyes: |
epica kon ik nog wel aan (puur vermaak natuurlijk) maar the sheer niet. wat een kutband is dat. en ik zag nog sjors van gtst die er op stond te swingen. :cool:
vive la fete was wel okee, maar het was de 4de keer dat ik ze zag en het publiek was jong of vervelend of jong én vervelend. aantal zatte gasten die in mijn nek gingen hijgen en heen en weer springen om de boel te verzieken (n) en die kutgroupies van epica maakten het er ook niet beter op. |
Citaat:
|
:eek:
oh.. dat doet ie goed dan. ze is echt mooi in het echt, daaaamn. maar wacht even.. hoe weet jij dat? (zz) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:26. |