![]() |
Liefdesverdriet
Misschien is het een ideaalbeeld
gecreeërd in het afgelopen eenzame half jaar zodat ik je meer en meer ga missen en wordt het gevoel steeds meer onbedwingbaar Ik wil schreeuwen dat ik je mis ik wil je vastpakken en je smeken om mij te zien en mij te horen om je niet langer van me los te weken Maar beetje bij beetje gaat het stuk is niets meer zoals het was en zal ik je gedachten over mij niet zien zoals ik het ooit in je ogen las Het breekt mijn hart in ontelbare stukken elke keer dat ik verdriet heb om jou heb ik dat jaar in een leugen geleefd meende je niet dat je nooit meer bij me weg wou? Ik mis vooral jouw gestalte om me heen onze gesprekken en ons 'houden van' het zijn niet speciaal onze nachten waar ik misschien nooit meer zonder mee kan Maar de persoon die jij ooit voor mij was mijn maatje, mijn buddy, mijn vriend dat jij ook dat zomaar hebt kunnen laten gaan waar heb ik dat aan verdiend...? Jij laat me nu zien dat je zonder me kan al is dat misschien alleen van buiten want ik denk dat je diep in je hart ook wel weet dat jij je hart niet helemaal voor mij wilt sluiten Ik weet best dat ik veel voor je betekende ik was je eerste echte liefde, ook je eerste vriendin maar ik kan mezelf pijnigen met wachten op jou maar ik vraag me af, wat heeft het voor zin? Jij hebt gekozen voor een leven waar ik niet meer in hoor en voor het vergeten van onze diepe verbintenis maar dat houdt niet in dat ik na bijna zeven maanden je niet meer verschrikkelijk mis... -Stefanie- |
Om mezelf maar eens te quoten:
Citaat:
Een gemiste kans vind ik, helaas. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:39. |